4 dgr BKK Kemora/Gelleråsen 2010?

Remo

New member
För att veta "när och vad" jag ska boka, undrar jag om båda dessa 4 dagars BKK kommer att bli av i år 2010?

Jag vill minnas att jag sett (ev på sporthoj.com) att Kemoras 4 dagars BKK bör kunna bokas omkring 4 februari. Dock inte sett någon info om förra årets "Open Quattro" ska upprepas i år igen.

Så därför undrar jag om det är planerat någon ny Open Quattro till i år på Gelleråsen?

Frågar så jag vet om jag ska boka Kemora på direkten, eller kan avvakta tills årets nya Open Quattro kommer ut för bokning.

Mvh Erik
 

Spiff

New member
Open Quatro var det SMC Stockhom som organiserade i år. Det är kanske smartast om du antingen frågar i Stockholms delen av forumet eller mailar någon i styrelsen och frågar. Jag vet inte men jag har inte hört något om en ny Quatro på Gelleråsen. Om jag var du skulle jag boka Kemora för säkerhets skull.


mvh
 
M

magne

Guest
Enligt förstasidan på School släpps Kemora redan 3/1 kl 13.00, och jag skulle tro att platserna försvinner rätt snabbt (även denna gång). Så Du kan behöva hålla koll på bokningen:)

Även om du hamnar på en köplats, anmäl dig!
En bekant till mig hade köplats nr 40 när anmälan gjordes, några veckor innan avfärd fick han besked att han nu är välkommen till Kemora. :D
 

JimmyL

New member
Gick inte att boka . Mitt medlemskap inaktivt trots att det är giltigt till 1 mars 2010???

Samma för mig, lite surt eftersom jag tänkte boka Kemora och det verkar finnas platser kvar just nu.

Betalade i och för sig inte årets medlemsskap förens idag, men gilltighetstiden som står på medlemskortet borde väl ändå gälla?
 

Remo

New member
Samma för mig, lite surt eftersom jag tänkte boka Kemora och det verkar finnas platser kvar just nu.

Betalade i och för sig inte årets medlemsskap förens idag, men gilltighetstiden som står på medlemskortet borde väl ändå gälla?

Detsamma gäller mig, därav arg insändare i annan tråd i denna forumdel.

Jag är inte aktiv medlem enligt SMC:
 

Thundercat

New member
Jag har skickat ett mail om er problem till de som håller på med systemet. Vi får hoppas på att det snart löser sig.
 

Monsterdiggaren

New member
Jag och Maria har nu anmält oss till Kemora i år igen! Vi är grymt taggade och hoppas få med oss en massa vänner och bekanta.

Skumt att bokningen släpptes nu :D när det först hette att det skulle vara den 4:e februari, sedan att det skulle släppas den 3:e januari. Hoppas att alla som vill åka får plats!!

//Jonas Bergdahl
 
Last edited:

Babs

New member
Inaktivt medlemskap

Årsskiftet ställde till det lite i systemen, men nu har Johnny kvällsjobbat och 2009-års medlemskap är nu gällande till den sista februari 2010 även för kurs- och resebokning.

Önskar er alla en god fortsättning på 2010

Babs
 

cage

New member
Sådär ja, anmäld i år igen.... Dock inte först iår:(

Dock tycker jag priset har gått upp lite väl mkt.....33% upp!!!!

Syns i finska vildmarken.

//Christer
 

JimmyL

New member
Tackar!

Årsskiftet ställde till det lite i systemen, men nu har Johnny kvällsjobbat och 2009-års medlemskap är nu gällande till den sista februari 2010 även för kurs- och resebokning.

Önskar er alla en god fortsättning på 2010

Babs

Toppen, nu funkade det bra och jag är anmäld, tack för hjälpen.
/Jimmy
 
Top