20-21/8 Gelleråsen

He rik

New member
Vill säga tack för 2 fantastiska dagar på gelleråsen.
Tur för en annan att promentadagarna inte verkar så intressanta för de övriga åkarna,blev ju inte trångt på banan direkt.

Torsdag med fantastiskt väder och ett par extra pass för bilarna stod över på förmiddan,fredag blev det lite stänk på em. men endast ett halvt pass,de två första med blött före men utan regn iaf.och även ett extra pass för bilarna blev klara tidigare.

Mycket bra och prisvärda dagar,kommer åka fler sådana,trist om det blir så få deltagare så det inte går ihop då för då blir det väl inga fler.

Mör i kroppen nu och kommer väl ha problem att komma ur sängen i morgon men nu klarar man sig 14 dagar till.

Väl mött annan bandag eller bankurs.

Henrik(svart r6,steg3(grupp?))
Edit,förlåt,skrev nog fel grupp innan.
 
Last edited:

Bengt Allevad

New member
Stort tack till alla härliga deltagare dessa två toppen-dagar på Gelleråsen.

Jag tror jag törs göra mig till tals för hela funktionärsgänget som jobbade.

Dagarna kan liknas, tycker jag, vid ett "mini-Quatro", att jämföra med det fyra-dagars som vi hade i SMC-Stockholms regi för ett par veckor sedan också på Gelleråsen
 
Last edited:

abaqus

New member
Kan bara instämma med tidigare talare. Ett mycket väl genomfört arrangemang. För min del blir det med största sannorlikhet återfall redan 6/9. Det ser dock lite tunt ut på deltagarlistan men hoppas på det bästa

Bengt: Tack för bra coachning

/
David (svart Er6-n)
 

LARS ANDERSSON

New member
Håller med jag också, hade två jättekul dagar med proffsiga instruktörer och givande körningar. Sen hade vi ju tur med vädret, regnet kom passande efter sista passet (på fredagen):) Ps: vill särskilt tacka Bengt och L-G som coachade. Fick en "aha"-upplevelse, Bengt tipsade att bokstavligen fram/ned med huvudet och titta på Apex-punkten. Fungerar kanon. Ds.

Lasse (silver VFR)
 

Udatja

New member
Tack alla deltagare o instruktörer! Det var roligt att vara med som resurs, det kommer jag göra fler gånger!

Tack till alla i grupp B på torsdagen som inte knuffade mig av banan när jag lusade fram i prommenadhastighet :) Hoppas ni inte tyckte jag var allt för irriterande. Ni fick ju i alla fall öva på att hitta bra läge för omkörning :)

Någon som var trött i kroppen fredag morgon? Jag fick nästan rulla ur sängen på morgonen. Stel o öm i nacke, skuldror o lår. Men det var det värt!!!!

Ses igen hoppas jag!

/Hanna
 

Wingert

New member
Alltid lika trevligt med SMC folk:) Har bara varit med vid ett par tillfällen men bara träffat bra och trevliga människor. Dagen var trots bitvis dåligt väder riktigt lyckad. Som vanligt har man mersmak:)
 

pär E

New member
Superkul!

Jag hade också två kanondagar! Kul och matnyttigt. Ville inte åka hem och nu vill jag tillbaka...
Tack alla inblandade!
:)
 
Top