2 dagars på Gelleråsen

Bobbadilla67

New member
Hej!
Antingen är jag blind eller trög i stort, men har en fråga om datumen för 2 dagars på Gelleråsen i slutet av juli.
På bokningssidan står det 30/7 och 1/8 alltså torsdag och lördag...
Är det inte torsdag/fredag eller fredag/lördag? Känner mig förvirrad.
Tack
//Peter
 

Avarage

New member
Hej!
Antingen är jag blind eller trög i stort, men har en fråga om datumen för 2 dagars på Gelleråsen i slutet av juli.
På bokningssidan står det 30/7 och 1/8 alltså torsdag och lördag...
Är det inte torsdag/fredag eller fredag/lördag? Känner mig förvirrad.
Tack
//Peter

Jag vill dra mig till minnes att detta är 2st. 2-dagarskurser vilket i så fall skulle innebära att dena första 2-dagarskursen startar 30/7 och den andra 2-dagarskursen startar 1/8.

// Niklas
 

Lill-zebbe

New member
Ny fråga om samma tillfälle:
Är det så att man kör samma steg båda dagarna eller förtsätter man med "nästa steg" dag 2?

//Anette
 

nir_scorpio

New member
Ny fråga om samma tillfälle:
Är det så att man kör samma steg båda dagarna eller förtsätter man med "nästa steg" dag 2?

//Anette

I vanliga fall brukar man gå vidare med nästa steg. Om man tycker att det var väldigt mycket nytt att ta till sig och vill få det att fastna lite bättre så kan man ta samma steg en gång till om man vill. Det är inget självändamål att rusa igenom stegen - särskilt inte om man glömmer hälften på vägen...
 
Last edited:

Lill-zebbe

New member
I vanliga fall brukar man gå vidare med nästa steg. Om man tycker att det var väldigt mycket nytt att ta till sig och vill få det att fastna lite bättre så kan man ta samma steg en gång till om man vill. Det är inget självändamål att rusa igenom stegen - särskilt inte om man glömmer hälften på vägen...

Håller med. "Repetition är all kunskaps moder". Tack för svaret.
 

Lill-zebbe

New member
Hej,
För att få logistiken att gå ihop så att jag kan vara med och köra 1-2/8 skulle jag behöva lämna min hoj i närheten av Karlskoga den 23/6 för att sedan hämta den den 31/7. Jag har hört med ett par hotell men inte fått något bra napp. Jag vill gärna att hojen står, om inte i garage, så i alla fall under tak.
Är det någon som har något tips?

Anette
 

Avarage

New member
Hej,
För att få logistiken att gå ihop så att jag kan vara med och köra 1-2/8 skulle jag behöva lämna min hoj i närheten av Karlskoga den 23/6 för att sedan hämta den den 31/7. Jag har hört med ett par hotell men inte fått något bra napp. Jag vill gärna att hojen står, om inte i garage, så i alla fall under tak.
Är det någon som har något tips?

Anette

Hej Mike Luff på Gelleråsens motorbana är inte omöjlig. Han kan kanske inte erbjuda tak/garage men kanske en yta där den står innanför grindarna på motorbanan.

Mvh!
// Niklas
 
Top