lime
Skriver inte
... så jag får på köpet er attityd.
Det är lustigt att det är okej att hudflänga en person som ses som "officiell" men inte för denna att svara tillbaks med samma mynt. Det känner jag igen från min tid som moderator...
... så jag får på köpet er attityd.
Det är lustigt att det är okej att hudflänga en person som ses som "officiell" men inte för denna att svara tillbaks med samma mynt. Det känner jag igen från min tid som moderator...
Du måste förstå att detta beteénde retar upp väldigt många. Som en officiell person så är det oftast bäst att ligga lågt med stor portion ödmjukhet. Annars blir det ofta denna reaktion hos folk.
/D
Du måste förstå att detta beteénde retar upp väldigt många. Som en officiell person så är det oftast bäst att ligga lågt med stor portion ödmjukhet. Annars blir det ofta denna reaktion hos folk.
/D
Om det är så att vi SMC BKK människor är så
Du är hjärtligt välkommen att hjälpa till
Ja, jag kan förstå att det beteendet (som förresten inte skrivs med apostrof) kan störa andra.
Kan du förstå att vi instruktörer också är människor som ibland stör sig på att få på tafsen för allt vi gör och allt vi säger, för att vi är "officiella" personer? Ser fram emot att få föra den här typen av diskussion öga mot öga uppe i Kemora.
Om det är så att vi SMC BKK människor är så självgoda, dryga, egenkära etc hur skulle vi då egentligen vara
Skall vi inte tala om fakta vad vi gör?
DET var DINA ord, INTE mina. LÄS vad som står, INTE sitera egna och sen får det att låta som om andra sagt så. ÖDMJUKA skrev jag, eller kan du inte läsa innantill???
Om det är så att vi SMC BKK människor är så självgoda, dryga, egenkära etc hur skulle vi då egentligen vara
Skall vi inte tala om fakta vad vi gör?
DET var DINA ord, INTE mina. LÄS vad som står, INTE sitera egna och sen får det att låta som om andra sagt så. ÖDMJUKA skrev jag, eller kan du inte läsa innantill???
Jag själv har gått på smc kurser. Haft flera av er som instruktörer. Men det som slår mig är att ni alla verkar klappa er på bröstet för att ni är så enastående som offrar tid och pengar på att lära ut att köra hoj. Visst, det är jätte bra att det finns denna möjlighet att lära sig mera, men det börjar vara rätt mycket nu med eran "ödmjukhet". Priset för dessa kurser är dyrt för vissa då de kanske tycker det är mera värt att lägga pengar på nya delar i stället.
MEN! jag tror nu dock inte att om ni inte fick gratis bankörningstid och betalt per mil att köra som nu så fint har skrivit förr, skulle lägga ner eran värdefulla tid att lära ut. Sluta bete er som om ni gör världens goda gärning bara för detta.
Detta skrev väl du?? Det var det jag kommenterade. Om detta inte var dina ord så ber jag om ursäkt
Jag själv har gått på smc kurser. Haft flera av er som instruktörer. Men det som slår mig är att ni alla verkar klappa er på bröstet för att ni är så enastående som offrar tid och pengar på att lära ut att köra hoj. Visst, det är jätte bra att det finns denna möjlighet att lära sig mera, men det börjar vara rätt mycket nu med eran "ödmjukhet". Priset för dessa kurser är dyrt för vissa då de kanske tycker det är mera värt att lägga pengar på nya delar i stället.
MEN! jag tror nu dock inte att om ni inte fick gratis bankörningstid och betalt per mil att köra som nu så fint har skrivit förr, skulle lägga ner eran värdefulla tid att lära ut. Sluta bete er som om ni gör världens goda gärning bara för detta.
Detta skrev väl du?? Det var det jag kommenterade. Om detta inte var dina ord så ber jag om ursäkt
bra att du ber om ursäkt. SJÄLVGOD;DRYGA;EGENKÄRA DET är ord jag inte använt. MEN nu när du säger det så.
Jonas-HP2S skrev:Ja! 1700:- för en bankurs är billigt! Ibland har man inte så mycket pengar och då känns det dyrt, eftersom mat och hyran går före. Vi kan inte annat är tycka det är tråkigt att inte alla tycker sig ha råd.
Jag för min del kommer att ta alla möjligheter jag får att lära mig mer om att bromsa och att ta kurvor, jag är långt ifrån fullärd!
/J
Jag själv har gått på smc kurser. Haft flera av er som instruktörer. Men det som slår mig är att ni alla verkar klappa er på bröstet för att ni är så enastående som offrar tid och pengar på att lära ut att köra hoj.
Och varför hamnar jag i denna diskussion??? Jag är inte instruktör, åtminstone inte än!
Jag vet inte direkt vad du refererar till, men dryga personer är jobbiga, vare sig de är instruktörer, deltagare eller städkärringen på jobbet!
Man kanske tycker att vissa instruktörer är arroganta eller dryga för att de själva tycker att de förtjänar beröm och uppmärksamhet, vad vet jag.
Men måste man bara för det dra alla över en kam och kläcka ur sig nåt så urbota dumt som att - "ni alla verkar klappa er på bröstet för att ni är så enastående som offrar tid och pengar på att lära ut att köra hoj."
Är du missunnsam, vill de ha uppskattning? Ge det, det har de väl förtjänat?
Är det en dryg djävel som kräver uppskattning? Ge det inte då, men du behöver väl inte slå ner på alla andra som inte yttrat sig!
Och framför allt! Se till att du inte drar in mig i din skitkastning mot instruktörer förränn jag är en!
Kram / Jonas
Inte min mening att ge ALLA skit. Missunnar inte de som förtjänar beröm, beröm.
...
...De andra kan jag inte säga så mycket om annat än att de är väldigt trevliga, att de vill försvara sig mot påhopp, självklart det vill väl alla.
NU lägger vi ner skitkastning och är vänner. ...
Låter som en bra ide! Låter som det sitter en trevlig kille på den djävulska cykeln!! ;-)
... Men det som slår mig är att ni alla verkar klappa er på bröstet för att ni är så enastående som offrar tid och pengar på att lära ut att köra hoj.
Blev medlem i dag för jag måste skriva i tråden