1700kr för BKK?!

Smoto

New member
Borde inte kurserna vara avsevärt dyrare för tjejer?

Jag tänkte med tanke vad de får för pengarna. Har aldrig sett några läckra avklädda kvinnliga instruktörer.

ezzo har en gudalik kröpp! Zeus!
det svart/blå måste bara vara en sån där BMW tjomme...
 

Marie

Banned
Fantastiskt.. hoppas detta inte finns på riktigt..

Jovisst finns det!
Inget konstigt att få välsignat hojar. Här blir två hojar välsignade enligt alla konstens regler:
1235075662d7q715CqtuamZvWgGlXxqj.jpg
 

Marie

Banned
Mkt konstigt har man ju sett å hört... Detta kan inte vara på allvar, iaf inte i vår värld.

Det är tydligen mycket du inte sett eller hört ännu... ;)
Visst finns det i vår värld. Båda hojarna ovan tillhör SMC-medlemmar.
Nedan en annan präst som välsignar en SMC-medlems hoj.
12350828957IHwq8Q7GfuZIOP3W5sjc3.jpg

Och inte är det bara hojar som kan bli välsignade. Även bilar är ju naturligtvis möjligt att få välsignade, och ibland ställer till och med biskopen själv upp...
Alla fordonsvälsignelser jag visat här, har skett här i Sverige.
pic.php
 

Goffen

New member
Ja varför inte, araber och dyl spränger sig själva i luften för sin tro så detta känns helt ok för mig. Dock ersätter det inte en smc kurs..... ;)
 

puttepj

New member
Ja varför inte, araber och dyl spränger sig själva i luften för sin tro så detta känns helt ok för mig. Dock ersätter det inte en smc kurs..... ;)
Där har du väl i alla fall fel... Spränger du dig själv har du mycket lite nytta av en SMC kurs :)

/putte
 

lime

Skriver inte
Är det kloka människor som skojar eller är det galningar som menar allvar?

Det är människor som utnyttjar sin rätt att uttöva en religion de tror på och som har rätt att göra det utan att kallas galningar. På samma sätt som du utnyttjar din rätt att inte dela deras tro.
 

pikeman59

New member
1700 för BKK, JAVISST!

Nu har vi kommit en bra bit från ursprungtråden MEN:
(här hade jag tänkt ta upp en del av det "fina" med religion men min uppfostran och självkontroll hindrar mig, samt det faktum att det skulle förmodligen bli borttaget ur forumet, så det får bli en annan gång)

All in the name of God. :)
 

rsv_ante

New member
nåväl..

Så länge ni inte låter er "GUD" styra åt er må det väl vara hänt. Farligt om föraren lägger allt i "GUDS" händer, jag vill inte möta en sådan förare hur som..

Nu är vi långt från ursprungsämnet, kanske ska det vara så att folk som lägger religösa tyckande ska hållas i en egen tråd och låta oss som inte har mycket till övers för det helt enkelt slippa (vet att jag själv tyckt en del här men det får vara slut nu).

/A
 

Ducatii

New member
Många rätt?

Ja! 1700:- för en bankurs är billigt! Ibland har man inte så mycket pengar och då känns det dyrt, eftersom mat och hyran går före. Vi kan inte annat är tycka det är tråkigt att inte alla tycker sig ha råd.

Jag för min del kommer att ta alla möjligheter jag får att lära mig mer om att bromsa och att ta kurvor, jag är långt ifrån fullärd!
/J[/QUOTE]

Jag själv har gått på smc kurser. Haft flera av er som instruktörer. Men det som slår mig är att ni alla verkar klappa er på bröstet för att ni är så enastående som offrar tid och pengar på att lära ut att köra hoj. Visst, det är jätte bra att det finns denna möjlighet att lära sig mera, men det börjar vara rätt mycket nu med eran "ödmjukhet". Priset för dessa kurser är dyrt för vissa då de kanske tycker det är mera värt att lägga pengar på nya delar i stället.

MEN! jag tror nu dock inte att om ni inte fick gratis bankörningstid och betalt per mil att köra som nu så fint har skrivit förr, skulle lägga ner eran värdefulla tid att lära ut. Sluta bete er som om ni gör världens goda gärning bara för detta.

Esso: Jag synar det att ni måste betala för att lära ut att köra mc på bana. Sluta vara en sådan martyr, gäller även Ninorr.

Men vi ses i Kemora. För trots allt vill jag köra på bana, så jag får på köpet er attityd. :p

Nästa år blir det snabba gruppen, om jag nu kan hänga på erat tempo.:rolleyes:

Blev medlem i dag för jag måste skriva i tråden:eek:
 
Top