Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 4 av 4
    Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Sep 2015
    Ålder
    34
    Post Thanks / Like

Question kan tänka sig bli handledar/utan handledarträff.

Hallå.

Som rubriken lyder så tänkte jag att dom som inte har en handledare och dom som kan tänka sig vara en handledare åt någon kanske kan försöka träffas på ett lämpligt ställe och presentera sig m.m.

Jag flyttade upp till Stockholm i Januari och har inte så många bekanta här uppe, än mindre med MC kort. Och jag är själv i behov av någon att övningsköra med. Jag har googlat och även sökt på SMC hemsida ang. handlederi och det är någon som skriver då och då att dom behöva någon att köra med. Men man får inte reda så ofta på om de får någon hjälp eller inte. Tanken slog mig att egentligen så borde lika många som inte har någon man kan övningsköra med, så borde det ju finnas nära lika många som inte har någon att köra med.

Så till poängen, först kolla om intresset finns här. Sen att man möter upp och tar en kaffe eller liknande, är det tillräckligt många så kan man ju dela upp i Norrort/centralt/söderort mm. För att göra det enkelt och skoja till det lite så kan ju dom som körkort ha en grön tröja och dom som inte har någon att övningsköra med en röd tex, men det är ett senare problem.

Jag är ju givetvis villig att fixa och dona med det här om man får lite gehör. Det bästa är ju att träffas på ett neutralt ställe där man inte måsta ha hoj för att ta sig till, för då kan ju (forhoppningsvis) hälften av gänget inte ta sig dit.

Skriver mycket! Triumph ints avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Jag kan vara handledare i Uppsala och Norrort

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Sep 2015
    Ålder
    34
    Post Thanks / Like

Standard

va bra! Det skulle kunna hjälpa mig då jag bor i Täby.
    Men trodde eller hoppades att det skulle var lite mer entusiasm här.

Skriver mycket! Triumph ints avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Hör av dig till våren

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •