Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Möhippa

Skriver mycket! Mathiass avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard Möhippa

"Jag skulle vilja fråga er om hjälp.
    Jag ska annordna möhippa åt min syster den 11 augusti i skåne och vill såå gärna att hon ska bli kidnappad på morgonen av en man/kvinna med motorcykel.
    Jag fick tips om att vända mig till er. Så därför undrar jag om detta är någonting ni kan hjälpa mig med?
    Jag täcker förstås bensinpengar och ger förstås en ersättning för hjälpen!
    Planen är att hon ska bli hämtad i borrby med motorcykel och bli körd till ystad som är ungefär 2 mil därifrån. Tanken är att vi ska ta oss till lund därefter så en bit mellan ystad och lund går också väldigt bra!
    Hon har aldrig åkt motorcykel och vill såå gärna åka!"

Detta fick vi på vår mail.
    Är det någon som känner sig "hugad" så förmedlar jag kontakten.
    Kom dock ihåg att Du måste mest troligt ha en hjälm till (skyddskläder oxå kanske).

Skriver mycket! Mathiass avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard

Många som har tittat men inte svarat.
    Körningen är i vart fall nu tagen, av mig.

Har ni några tips på fina vägar mellan Borrby och Ystad och Ystad och Lund?

Kom igen nu och ge en tjej en bra första upplevelse på hoj.

Skriver mycket!
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard

Jättekul! Du har alltså snokat runt och insett vilken trevlig dag du kommer att få

Vill du ha lite kringelikrokväg från Borrby kan du köra mot Hörup-Glemmingebro (över Valleberga), sen St Köpinge-Köpingebro-Ystad. Vill du mjukstarta med henne kan du köra Borrby-Löderup-Ingelstorp-Kabusa (lite omväg om Kabusa)-Nybrostrand-Ystad.
    Från Ystad kan du köra E65:an mot Malmö. Sväng där det står Blentarp, sen 2:a avfarten mot Blentarp, rakt fram i fyrvägskorsningen, så kommer du ut på 102:an, ta vänster mot Skurup. Över Stenberget...jättefin utsikt! Sen kör du mot Genarp-Staffanstorp-Lund. Lite tråkig och rak väg på slutet...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •