Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Mjukt bagage

Skrivit ett fåtal inlägg Corbies avatar
    Reg.datum
    Jun 2015
    Post Thanks / Like

Standard Mjukt bagage

Den här väskan rymmer 70+ liter, stadig, spänns fast på passagerarplatsen. Längre fram än de flesta hårda väskor = bättre balans. Tre fack plus dokumentfack. Alla med dubbla väggar för skydd mot vatten. Skick som ny! Kostar 455 dollar i USA, säljes för 1500 kr. Passar på alla hojar med passagerarplats som inte är av fåtöljmodell.

Jag fick den med när jag köpte min senaste hoj, men själv kör jag inte sådana sträckor att den behövs numera. USA-tillverkad.

Åke
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	baga.jpg 
Visningar:	164 
Storlek:	74,2 KB 
Id:	7490  

Skrivit ett fåtal inlägg bluewonks avatar
    Reg.datum
    Jan 2016
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av Corbie Visa inlägg
    Den här väskan rymmer 70+ liter, stadig, spänns fast på passagerarplatsen. Längre fram än de flesta hårda väskor = bättre balans. Tre fack plus dokumentfack. Alla med dubbla väggar för skydd mot vatten. Skick som ny! Kostar 455 dollar i USA, säljes för 1500 kr. Passar på alla hojar med passagerarplats som inte är av fåtöljmodell.

Jag fick den med när jag köpte min senaste hoj, men själv kör jag inte sådana sträckor att den behövs numera. USA-tillverkad.

Åke
    Hej, ser att ingen har svarat så jag chansar och frågar om du har den kvar?

Skrivit ett fåtal inlägg Corbies avatar
    Reg.datum
    Jun 2015
    Post Thanks / Like

Standard

Väskan är nu åter utlagd på Blocket. (1 juni 2016) Priset är sänkt till 1200 kr.
    Åke

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •