Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3
    Skriver mycket! adrian_vgs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Post Thanks / Like

Thumbs down El-veckan i Belgien i senaste MC-Folket

Blev glad över att MC-Folket hade med ett reportage om "årets elhoj". Men blev något av ett antiklimax strax efter, när jag bläddrat fram till artikeln i fråga.
    Ok, vinnarna listas, juryn presenteras kort och en himla svada om banan där allt skedde.

Var är infon om elhojarna som var med i tävlingen? Vilka elhojar bedömde juryn? Vad var bra och mindre bra de testade hojarna?

Jag jobbpendlar mest med min nuvarande hoj, en sträcka strax över en mil åt vardera hållet, och en elhoj vore i det närmaste idealisk att använda, därav mitt intresse.

Dessvärre blev den förväntade artikeln om lite annorlunda hojar, men antagligen med framtiden för sig, mindre än en tumme i slutänden. Besviken. Gör om, gör rätt.
    Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)! Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.

Skriver mycket! Cyborgs avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Ålder
    33
    Post Thanks / Like
    Blogginlägg
    3

Standard

Rubriken var riktigt flummigt skriven men den utlovade inte heller att det var ett el-hojstest. Däremot när man ser bilden på uppslaget får man känsla av att det borde handla om "el-hojar" fast i själva verket handla artikeln om banan. Usel artikel förövrigt!
    Why can't all DJ's,
    Just take the damn requests?
    Not just play for themselves and then go ignore the rest.

Skriver mycket!
    Reg.datum
    Aug 2009
    Post Thanks / Like

Standard

Håller med dom föregående.. tunnt som vattvälling i ett ämne under utveckling och intresset borde vara glödhett, men det är däremot riktigt bra beskrivningar av dom vanliga gamla hojarna som råkat fått lite nytt här och var. Dålig balans!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •