Gilla Gilla:  1
Resultat 1 till 5 av 5
    Aktiv skribent
    Reg.datum
    Jun 2009
    Post Thanks / Like

Standard Hallå.. har SMC Jämtland upphört??

Hej! Inga inlägg på forumet på jättelänge, inga uppdateringar på hemsidan, ingen "reklam" för Molanda BKK. Är jätteintresserad av knixkurser och kanske t.o.m en gruskurs. Är det något på gång i vår/sommar? MVH Anna

Skrivit ett fåtal inlägg TechnoL0gics avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Post Thanks / Like

Standard

Jadu, här verkar det vara lugnt... Jag är intresserad av avrostning och även om det går att anordna bankörning på lungre någon gång i veckan/månaden

Blir det någon avrostning i år?

Aktiv skribent
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ålder
    38
    Post Thanks / Like

Standard

Gruskurser kan jag förhoppningsvis ge lite svar kring. Planeringen pågår men det är inte klart med plats ännu så därav inga datum. Så fort jag får klart med lokaliseringen så kommer det ut mer info om just gruskurserna.
    //Andreas
    KTM Superenduro -07
    Yamaha XTZ 660 Ténéré -91

4. Gilla Hoke gillade inlägget
    Skriver mycket! Pärallans avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Ålder
    45
    Post Thanks / Like

Standard

Avrostning blir det i samband med att Opus bilprovning har öppet hus i Östersund den 4 Maj och den 5 Maj i Järpen, vi kommer att använda deras utrymmen för att köra på.
    KNIX körningar kommer det också bli i sommar, men att köra flera gånger i månaden eller någon kväll i veckan klarar vi inte med de resurser vi har för närvarande.
    Mer info kommer när vi spikat datum.
    Pär Nilsson
    Ledamot
    SMC Riks
    Kassör
    SMC Jämtland

Aktiv skribent
    Reg.datum
    Jun 2009
    Post Thanks / Like

Standard

Tack för era svar och vad roligt att det är saker på gång! Är det på hemsidan / diskussionsforum man ska kolla efter info? Avrostning i Järpen är jätteintressant för mig. Ett tips kan vara att sätta in en radannons i Årebladet för att locka oss i Västjämtland med omnejd.// Anna

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •