Resultat 1 till 4 av 4

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Aktiv skribent Bandit-pers avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Varå Stad??? Garaget på Gullbacken ä mitt hem
    Post Thanks / Like

Standard Inför verksamhetsåret 2013 i Värmland

Hej.
    Styrelsen vill gärna ha förslag på MC-relaterade verksamheter som kan drivas inom SMC:s ramar kommande säsong.
    Vi har planeringsdag 13/1, så kom med förslag som vi kan diskutera via mejl eller här på Forumet.
    God fortsättning på 2013
    Suzuki4ever

Reg.datum
    Dec 2007
    Post Thanks / Like

Standard

Jaha! Dä blé söm vanlett. Inga förslag. Men dä ä inte försent. Förslag o idéer kanske kommer bara vi har besökt MC-mässan o säsongen närmar sej.
    Vi fortsätter med våra KNIX-utbildningar (9 st)i Kristinehamn, Hagfors o Åmål o Gruskurser (2 st) i Säffle.
    Kolla vidare på hemsidan o Facebook.
    /Sekreterar´n
    Suzuki4ever

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jul 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Det blir nog bra Banditen. SMC-Värmland har nog fullt upp med dom aktiviteter som dom anordnar, knixar, grus mm. Resten tycker jag nog klubbarna får stå för...men det är ju som det är. Inga förslag som vanligt. Men det ska inte ni ta på er skulden för.
    Men det jag saknar är en webb-ansvarig som är intresserad och aktiv på hemsidan. Att verkligen uppdatera allt möjligt och få in artiklar om allt som ni gör. Med bilder och en bra textredovisning. Allt från möten till andra aktiviteter. Hemsidan är ju "död". Hemsidan måste fungera som en dagstidning, färska uppgifter och artiklar om vad som hänt och vad som är på gång. Blir det fart på den så tror jag det kan bli lite mer fart på klubbar och andra också. Det ena drar med sig det andra. Som det är nu tappar folk intresset så fort som dom går in på hemsidan och ser att inget är skrivet den sista månaden eller ännu längre tillbaka.
    Jag är fullt medveten om att styrelsen har andra prioriteringar och viktigare saker att ta itu med, speciellt när det jobbas ideellt men ändå tror jag att hemsidan är en viktig grej för att få folk intresserade och känna att något händer och vill vara delaktiga.
    Om hemsidan blir aktiv så kommer säkert forumet igång också för då finns det saker att diskutera. Fundera på det "Banditen"

Reg.datum
    Dec 2007
    Post Thanks / Like

Standard

Hej o Tack för ett konstruktivt inlägg. Ja, jag o hela styrelsen funderar på detta ofta dvs. på varje sammanträde. Tyvärr har vi ingen lösning än som du o alla andra kan se. Vi inser värdet av att ha en aktiv hemsida, men jag/vi har tyvärr inte kompetensen/tiden att utföra detta jobb. Men vi ger oss väl inte utan försöker att hitta en bättre lösning.
    Förutom en del tekniska problem som försvåra jobbet för vår webbmaster, så tror jag att "hemsidedöden" beror mer på att det inte kommer in material att lägga in på hemsidan. Som webbmaster kanske man inte kan vara ansvarig både för att samla material och att lägga in det på hemsidan. Om det finns någon som kan hjälpa oss att jobba aktivt med bilder o reportage från våra kurser etc. så vore vi tacksamma. Det vore helt klart värdefullt att få en mer aktiv hemsida.
    /Sekreterar´n
    Suzuki4ever

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •