Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 2 av 2
    Skrivit ett fåtal inlägg Class avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ålder
    53
    Post Thanks / Like
    Blogginlägg
    1

Standard Yamaha Custom Club

Hej.
    Jag vill göra lite reklam för vår klubb YCC Sweden - Yamaha Custom Club. Vi är en rikstäckande klubb som även finns i flera länder. Vi är indelade i olika regioner där varje region har sin regionschef. Vi försöker träffas så ofta det går för att åka hoj tillsammans och även samlas för en bit mat eller fika. Vi kör mest Yamaha och då oftast custom cyklar men alla är välkomna oavsett märke på mc:n. Vill du gå med i en klubb som har funnits sedan 1997 och som växer hela tiden för att kunna åka mc med likasinnade, gå in på vår hemsida för mer information. Där finns uppgifter till allt som du behöver veta och vilka kontaktpersoner du behöver nå för frågor beroende var i landet du bor. Mycket varmt välkommen hälsar Clas - Kontaktombud YCC East

http://yccsweden.se/
    Senast redigerat av Clas den 2013-03-07 klockan 02:09.

Desolate One Desolate Ones avatar
    Reg.datum
    Jun 2014
    Post Thanks / Like

Standard

Hej,

Jag är precis på väg att köpa en XV 1100 '98. Affären ska spikas imorgon och det krävs maximal otur för att affären skulle inte bli av. Så fort jag har min järnhäst i garaget ska jag söka medlemskap på YCC Sweden. Hoppas att det finns aktiva medlemmar inom Sthlm-området!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •