Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 4 av 4
    Skriver mycket!
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard Duktig hemsidedesigner

är vi i Brottsoffer- o Kvinnojouren på jakt efter. Vår hemsida är otroligt dåligt uppdaterad, innehållslös och inaktuell. Någon här som har någon känning på någon som är duktig och fantasirik? Vi ska söka pengar från fonden för att kunna utveckla hemsidan, men jag tror inte vi får några "enorma" summor. Helst vill jag kunna uppdatera sidan regelbundet själv , hur nu det ska gå till . Har gjort min egen sida med Frontpage, ja ja jag vet att det inte duger.... Läst att Site Studio ska vara bra? Lätt, sägs det???

Nån som har nån bra idé, eller vet nån som har tid och intresse?

Aktiv skribent Kungens avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ålder
    30
    Post Thanks / Like

Standard

Hej

inga svar här och det är nog fel forum du är inne på..
    kolla hur mycket pengar ni vill lägga fundera på vad ni vill ha för de pengarna och kolla på lite med dator forum o se hur responsen är där
    Kungen?.
    Kung på att köra hoj?
    Kung på att krascha?
    Kung på att hålla tyst?

bara välja :-)

Skriver mycket! Jåkes avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ålder
    50
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av Monica Visa inlägg
    Nån som har nån bra idé, eller vet nån som har tid och intresse?
    Om ni ska göra jobbet själva rekommenderar jag Adobe/Macromedia Dreamweaver, men då måste ni ju köpa ett program och sedan ha tid/kunskap att sköta detta.

Alternativet är att köpa tjänsten av någon, finns gott om små firmor som gör detta för billiga pengar. Ska ni uppdatera innehållet själva med nyheter och liknande ofta ska ni helt klart satsa på någon form av innehållshanterare, CMS.

Kontakta en webbbyrå, be dem bygga en sajt åt er med ett CMS. Antingen säljer de ett åt er eller åxå ber ni dem använda en gratisversion, jag kan rekommendera Joomla eller Mambo (i stort samma sak).
    Hejs
    / Jåke - Ju mer jag lär mig om folk, desto mer uppskattar jag stenar...

Skriver mycket!
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard

Tack för era tips! Jag fick ett annat tips om Site Studios att det också är ett bra och användarvänligt (lätt alltså ) så jag funderar på att skaffa det.

Jag har knackat några hemsidor innan, men det är alltid bra och vara några st så man kan kasta idéer fram o tebax.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •