Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: 2011

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ålder
    43
    Post Thanks / Like

Standard 2011

Vore det inte dags att uppdatera SMC Västernorrlands kursutbud på hemsidan. Jag har läst det i någon tidning i vintras, men det är väl ändå på nätet man tar och kollar efter datumen?!

Ja eller personligen bryr jag mig Mittsverigebanan. Ö-vik är inte nästgårds för alla precis....
    /Sara

Hojar:
    Ducati Monster 1100 evo -11
    Triumph Daytona 675 SE -10 *stulen*
    Suzuki 550 -83 *såld*

Aktiv skribent Nicxters avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Jag håller med dig Sara! Säsongen är här och det är dags att fundera på om man vill delta i något skoj framöver.

Tyvärr så har det alltid varit väldigt sega uppdateringar på Västernorrlands sidor.

Jag läste någonstans att Mittsverigebanan kommer vara i bruk i sommar. För att inte behöva citera allt, så klipper jag in tråden från Sundsvall/Timrå/Härnösands forumet på Sporthoj.com

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=239017

Är det någon som sitter på information om vad detta kan betyda för SMC's del? "Avrostningar" och kurser på Mittsverigebanan kanske? *hoppas hoppas hoppas*

Citat Ursprungligen postat av Sara75 Visa inlägg
    Vore det inte dags att uppdatera SMC Västernorrlands kursutbud på hemsidan. Jag har läst det i någon tidning i vintras, men det är väl ändå på nätet man tar och kollar efter datumen?!

Ja eller personligen bryr jag mig Mittsverigebanan. Ö-vik är inte nästgårds för alla precis....
    Senast redigerat av Nicxter den 2011-04-11 klockan 11:22.
    inled mig inte i frestelsen.. jag hittar själv..

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ålder
    43
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nicxter Visa inlägg
    Jag håller med dig Sara! Säsongen är här och det är dags att fundera på om man vill delta i något skoj framöver.

Tyvärr så har det alltid varit väldigt sega uppdateringar på Västernorrlands sidor.

Jag läste någonstans att Mittsverigebanan kommer vara i bruk i sommar. För att inte behöva citera allt, så klipper jag in tråden från Sundsvall/Timrå/Härnösands forumet på Sporthoj.com

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=239017

Är det någon som sitter på information om vad detta kan betyda för SMC's del? "Avrostningar" och kurser på Mittsverigebanan kanske? *hoppas hoppas hoppas*
    Jo, fast det har gått at hyra banan ändå. Brukar vara ett gäng på onsdagarna. Fast jag hoppas verkligen att det läggs lite aktiviteter här nere också.
    Men just nu så söker jag bara datumen. Alla kanske inte bara kan ta ett datum och fixa det med kort varsel...
    /Sara

Hojar:
    Ducati Monster 1100 evo -11
    Triumph Daytona 675 SE -10 *stulen*
    Suzuki 550 -83 *såld*

Aktiv skribent Nicxters avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Japp. Onsdagarna och ibland torsdagar förra säsongen, så var det lite hojfolk där och körde. =)
    inled mig inte i frestelsen.. jag hittar själv..

Aktiv skribent peakupnorths avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Post Thanks / Like

Standard

Ja det här med SMC och kurs utbud, de är inte på samma sida plan, som jag. Jag åker på MC tur till Europa 3 Maj, enligt kalendern så får jag ta avrostningen när jag kommer hem. :S

PS jag håller med Sara75 det är ju faktiskt 2011 nu
    I don't ride a bike to add days to my life. I ride a bike to add life into my days!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •