Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 5 av 5
    Skrivit ett fåtal inlägg fagas avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Post Thanks / Like

Standard Avrostningskurs??

Hej

En undran inför kommande säsong. Blir det någon avrostningskurs i Jönköping?

//Anders

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ålder
    58
    Post Thanks / Like

Standard

Vad jag vet nu så har Höglandets Touringklubb en vårrunda med avrostning den 30 april.
    På styrelsemötet den 23 januari ska vi diskutera det övriga upplägget. Det är allt jag vet nu.

Staffan, ordis i distriktet

Skrivit ett fåtal inlägg fagas avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Post Thanks / Like

Standard

Är inte intresserad av en vårrunda då jag kör helst själv i egen takt, ej för långsamt, och dit näsan pekar. Får fixa något själv med några konor från Biltema och en stor öde p-plats någonstans i jkpg.

//Anders

ps. Avskyr kolonnkörning. Känner mig inlåst ds.

Moderator
    Reg.datum
    Nov 2010
    Post Thanks / Like

Standard

Såhär ligger det till. SMC Jönköping har idag ingen organiserad instruktörskår. Däremot finns det duktiga instruktörer i länet och vi i styrelsen jobbar för fullt för att organisera oss. Förhoppningen är att kunna erbjuda medlemmarna ett par tillfällen där vi kör en grundkurs (tidigare kallad avrostning).

Fokus kommer dock ligga på att skapa en stabil grund av instruktörer för att 2011 kunna erbjuda ett brett utbud av fortbildningar. Får vi önskemål om att arrangera grundkurser kan vi låna in instruktörer från våra granndistrikt.

Citat Ursprungligen postat av faga Visa inlägg
    Är inte intiresserad av en vårrunda då jag kör helst själv i egen takt, ej för långsamt, och dit näsan pekar. Får fixa något själv med några konor från Biltema och en stor öde p-plats någonstans i jkpg.

//Anders

ps. Avskyr kolonnkörning. Känner mig inlåst ds.

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ålder
    58
    Post Thanks / Like

Standard

För det inte ska bli några missförstånd.

Jag tror inte det är någon kolonnkörning på HTC vårrunda. Deltagarna startar rundan när de själva vill.
    Rätta mig om jag har fel.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •