Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vintersnack!

Skriver mycket! GeCes avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Post Thanks / Like

Standard Vintersnack!

Är lite tyst här så jag tänkte bara skriva och fylla ut lite med några vintertankar.

För det känns det lite tungt dessa dagar när den första snön ligger kvar men det är november och inte något som kommer direkt oväntat. Är det någon mer än mig ändå som har någon hoj stand-by för en liten åktur redo om det ev. blir någon fin dag när förhoppningsvis snön smällt bort. Har en liten allroad-hoj som står körklar med kraftigare däck och är redo!
    Senast redigerat av GeCe den 2010-11-17 klockan 21:14.
    Mvh / GeCe

Skriver mycket! Ronny Overgaards avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ålder
    48
    Post Thanks / Like

Standard Fika Kvällar

Hej GeCe och er andra!

Tisdagen den 23 november kommer vi att ha en fika kväll till självkostnadspris på Hälls Stallbaken i Örebro, (Engelbrektsgatan).

Alla är hjärtligt välkomna då vi kan tala lite om kommande säsong samt ge varandra lite tipps och ideér.
    Välkomna

Aktiv skribent ehas avatar
    Reg.datum
    Apr 2010
    Post Thanks / Like

Standard

Återkommer du med ett klockslag, eller är det drop-in fika hela kvällen.. I så fall skippar jag kanske middagen.. ;p

Senaste svängen i måndags. Som långprognoserna ser ut är det mycket som ska till för att vända nedkylningen av vägbanorna. Tyvärr! Hade tänkt hålla mig i trafik längre än fjolårets 7 dec.

http://trafikinfo.vv.se/triniMenu/tr...ml?startmenu=1
    Senast redigerat av eha den 2010-11-18 klockan 00:31.
    Körsätt och körsätt.. Andra kan köra som jag så jag kommer nog möta mig själv (och andra ännu sämre förare) i trafiken. Tar jag mig fram tack vare eller trots de andra trafikanterna? En tankeövning i ödmjukhet som å ena sidan innebär att det ligger många okörda mil att nöta gummi på å andra att jag inte klarar mötet vid nästa krön.. Försöker köra klokt och aktivt efter läget men ffa snyggt i så många ögon (öron?!) som möjligt!

Skriver mycket! Ronny Overgaards avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ålder
    48
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av eha Visa inlägg
    Återkommer du med ett klockslag, eller är det drop-in fika hela kvällen.. I så fall skippar jag kanske middagen.. ;p

Senaste svängen i måndags. Som långprognoserna ser ut är det mycket som ska till för att vända nedkylningen av vägbanorna. Tyvärr! Hade tänkt hålla mig i trafik längre än fjolårets 7 dec.

http://trafikinfo.vv.se/triniMenu/tr...ml?startmenu=1

Mer info finns på hemsidan under info och kalendern
    jag har för mig att det var kl 18.30
    men kolla det

Skriver mycket! GeCes avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Tyvärr kolliderar tisdagar med andra aktiviteter dessutom är det lite väl långt att åka. Sorry.
    Mvh / GeCe

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •