Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 2 av 2
    Aktiv skribent haffas avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ålder
    56
    Post Thanks / Like

Standard Gotland Ring 9-11/7

Har precis avslutat bandagarna på Gotland Ring. Helgen har varit helt underbar och jag har bara frossat i banåkning från morgon till kväll.Instruktörerna har varit super, likaså arrangemanget runt omkring.
    Vill särskilt rikta ett stort tack till SMC Gotland för att ni stått längs banan hela helgen och hållit koll på oss så fort något inträffat.
    Tycker att det är oerhört tråkigt att ni ensamma fick dra det lasset,borde funnits fler medlemmar från Gotland som kunde ställt upp.
    Själv avslutade jag helgen med en duktig "mark-känning" som trots hastigheten slutade bra.Jag har så klart ont på varenda fläck efter rullningen men hojen är snart ute och rullar igen Jag får dessvärre bjuda på "rulltårta" här hemma men det ingår i konceptet
    Hoppas att kursen kommer bli en tradition som återkommer varje sommar och hoppas att fler gotlänningar vågar sig ut för att delta i SMC´s utbildningar. Vi har så otroligt kul och dessutom LOVAR jag att man blir en mycket bättre mc-förare.

Tack SMC Väst och SMC Gotland.

Skrivit ett fåtal inlägg R5+1s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Post Thanks / Like

Thumbs up

Va d du som klotade efter start/målrakan på sista passet?
    Skönt att det gick bra för både dig och hojen ändå!

Jag och polarn körde "bara" söndan. Men fan vilket äventyr! Fick ta nattfärjan både dit och hem då de var fullbokade dagtid. Men vad gör det när man kan sova i naturen, med full utrustning på som skydd från myggen?!

Tog årets första dopp på söndan också. Vi for till en underbar strand på östkusten och plurrade så mycket vi orkade. Åt sen glass medan vi lufttorkade och längtade efter att få frysa!

En tupplur senare for vi in till Visby där vi hittade en gotlänning (jodå!) som fått fixa deltagarersättare så han fått ställa in pga avsaknad av drivpaket. Visade sig ersättaren kört i min kompis grupp. Visade sig sen också att vår gotlänning legat på Svälten-lägret P10 som FN-soldat/-befäl när jag var där på kurs med Lottorna (typ 10-15 år sen). Vi konstaterade att världen är liten ibland!

Alla vi tre konstaterade i enig stämma att Gotland Ring är en fantastisk bana och att vi absolut kommer köra där igen!!

Tack igen, Monika, för jättebra vägledning, råd och tips! Nu ska jag göra enkäten och fortsätta skryta om dig, banan och kursen i övrigt!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •