Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Flaggkörning

Skriver mycket! Pärallans avatar
    Reg.datum
    Apr 2008
    Ålder
    47
    Post Thanks / Like

Standard Flaggkörning

Ett stort tack till er alla som deltog i våran 26:e flaggkörning, hoppas att ni hade en trevlig dag och att ni fått fika hos era mottagare.

Ett speciellt tack till Henrik Jonsson som löste problemet med flaggan till Sveg.
    Pär Nilsson
    Ledamot
    SMC Riks
    Kassör
    SMC Jämtland

Skriver mycket! Maria Nordqvists avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard

såg er på TV, detta är ett jättebra initiativ SMC Jämtland!

Aktiv skribent
    Reg.datum
    May 2008
    Ålder
    37
    Post Thanks / Like

Standard

Det gick hur bra som hellst med flaggan, den blev ju en dag försenad eftersom jag inte var hemma sådär jättetidigt igår, men det var en himla tur det, var nämnligen ingen hemma där igår . Som tur var så började jag inte jobba förräns 13 idag så jag kunde lasta ur hojen på förmiddagen och ta en tur dit. Blev väldigt glad och överraskade över att dom fick en flagga.
    Pratade lite hoj också, tydligen körde alla tre söner hoj av olika slag så samtalsämnet var givet

// Henrik

Skriver mycket! Rickens avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av Hinkas Visa inlägg
    Det gick hur bra som hellst med flaggan, den blev ju en dag försenad eftersom jag inte var hemma sådär jättetidigt igår, men det var en himla tur det, var nämnligen ingen hemma där igår . Som tur var så började jag inte jobba förräns 13 idag så jag kunde lasta ur hojen på förmiddagen och ta en tur dit. Blev väldigt glad och överraskade över att dom fick en flagga.
    Pratade lite hoj också, tydligen körde alla tre söner hoj av olika slag så samtalsämnet var givet

// Henrik
    Bra jobbat.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •