Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Poker Run

Aktiv skribent ziggeolenas avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Post Thanks / Like

Standard Poker Run

Vi vill skicka ett stort tack till alla som medverkade att anordna dagens poker run.
    Det var en kanonfin tur.

Skriver mycket! Ronny Overgaards avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ålder
    49
    Post Thanks / Like

Standard Tack!

Ett stort tack alla som deltog på Poker Run, det är lite synd om de som inte deltog i denna trevliga tillställning för dom missade en hel del.
    Även ett stort tack till alla i de klubbarna som engagerade sig i denna dag,
    som har gjort ett bra arbete.
    Sist men inte minst vill jag tacka arbetsgruppen utan planering och för arbete så hade denna dag inte gått att genomföra.
    Det var 267 som deltog i Poker Run och inbringade 13 350:- varav 12 350:- går oavkortat till Barncancerfonden. Startkorten kostade 50:- (Jag glömde en sak när jag skrev detta när jag kom hem sent i lördags, är att första priset på 1000:- tas av start avgiften som förra året)
    Tack, alla som bidrog till detta.

De klubbar som medverkade var Hällefors MC, Karlskoga MC, Kumla Riders, Nerikes Bikers, SMC Örebro Län och Yamaha Custom Club region Värmland Örebro.

Vill passa på och upplysa er om kommande aktiviteter som ni hittar i distriktets kalender. Och glöm inte att titta i forumet då det kan komma upp spontana aktivitet där.

Ronny Overgaard
    Distrikts ordförande
    Sveriges Motorcyklister Örebro län.

Ps nu märks det att vi har slutat med soldansen för just nu regnare det i Örebro.
    Senast redigerat av Ronny Overgaard den 2010-05-23 klockan 10:35.

Aktiv skribent ziggeolenas avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Post Thanks / Like

Standard

Detsamma i år, ett stort tack till alla inblandade i årets Pokerrun i örebro kanon trevligt
    Ni gör ett jätte jobb och det ska ni ha en iloge för

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •