Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3
    Aktiv skribent Mickes avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ålder
    53
    Post Thanks / Like

Standard Tjej & Hoj på Anderstorp 8 maj 2010

Nu finns det en kanon möjlighet om man känner för att träffa likasinnade tjejer som delar samma intresse, nämligen motorcykelåkningen. Nu kan ni nämligen anmäla er till en givande dag på Anderstorp Raceway med instruktörer som lär ut hur man skall hantera sin cykel på ett säkert sätt i trafiken.

Så här säger Camilla Clemén som är intiativtagare till den här dagen.

Många har sagt till mig att de skulle vilja ha en heldag och utföra olika moment med sina mc:n. De vill känna sig trygga bakom styret i trafiken, bli ett med sin mc,lära känna fler mc åkande tjejer, kunna veta att den hojjen de har är den mc:n de kan hantera i trafiken. Nu är målet att detta ska kunna ske och kan vi rädda ett liv i trafiken eller ett barn att överleva för de pengar vi får in har min tanke som blev en handling inte varit ogjord.

Så tveka nu inte utan gå in och anmäl er till denna dag i Anderstorp. www.tjejohoj.se
    Micke Andreasson
    Ordförande, Distrikts Redaktör samt Webbmaster i Jkpg´s län

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Apr 2011
    Post Thanks / Like

Standard

Tjihooo
    Vilken bra ide! jag vill gärna anmäla mig men kan inte komma in på den adress du länkat?! Finns det andra avrostningskurser du rekommenderar så e jag väldigt glad för tips då jag tycker d e svårt å hitta i närheten av kalmar...
    /M

Skriver mycket! Yashas avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ålder
    54
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mian30 Visa inlägg
    Tjihooo
    Vilken bra ide! jag vill gärna anmäla mig men kan inte komma in på den adress du länkat?! Finns det andra avrostningskurser du rekommenderar så e jag väldigt glad för tips då jag tycker d e svårt å hitta i närheten av kalmar...
    /M
    Mian, det där var förra året.

Det finns en tjejdag på Knutstorp 28 juni, en BKK, om du vill köra storbana med trafiksäkerhetsfokus med bara tjejer!

Dessutom en 2-dagars tjejkurs i Stockholm 11-12 juni. En dag på Gillinge trafikövningsplats där vi leker lite och kör efter Gillinges koncept med riskträning. Dag 2 ska vi köra BKK på Arlanda test track.

Det kanske finns andra tjejdagar i SMCs regi? Har för mig att jag såg att det var en trafikövning på Sviestad bara för tjejer också, 26 maj, kvällskörning.

Hoppas du hittar något som passar dig!

/ Veronica (som kommer vara på Knutstorp och på tjejkurs i Sthlm)
    Husan har fått en efterträdare, det blev en italiensk hingst.
    Jag tror att han får heta Rocky. Porr helt enkelt.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •