Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Centralstöd

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    May 2009
    Post Thanks / Like

Question Centralstöd

Är det någon som vet var man kan få tag på bredare centralstöd?
    Jag har en suzuki gsx1100f 93- och centralstödet är brett och fint bara på västersida vilket jag upplever som frustrerande ibland.

Skriver mycket!
    Reg.datum
    Oct 2006
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av jonbrossberg Visa inlägg
    Jag har en suzuki gsx1100f 93- och centralstödet är brett och fint bara på västersida vilket jag upplever som frustrerande ibland.
    Om du vänder på hojen, så at västerfoten pekar österut, kanske?

Om centralstödet är standard på hojen, finns det sannolikt inget att välja på.
    Är det tillbehör, finns det kanske någon som har svetsat ihop nå't vettigt.
    Hepco&Becker gör en del tillbehör av det slaget. http://www.hepco-becker.de/

Annars får du väl hitta någon med begåvning för mekaniskt arbete, som kan hjälpa dig.

becklestone
    Guest

Standard

Tekniska frågor får gärna ställas i teknikforumet, alltså i den centrala Forum-delen. Där läser fler personer, och chansen, att få svar, är störst där.

Skriver mycket! Jåkes avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ålder
    50
    Post Thanks / Like

Standard

Det är inte så att det breda fina du har på vänster sida bara är delen du ska trampa på för att få ner stödet?

Jag är ganska säker på att det inte finns bredare, det är ju ändå inte gjort för att användas annat än för uppställning på plana ytor när man behöver ha hojen rakt, och för det räcker standardbredden fullt tillräckligt. Har iaf gjort på de hojar med c-stöd jag haft... Alla andra tillfällen används ju sidorstödet med fördel

Vad ska du förresten med ett bredare centralstöd till, om jag får vara näsvis och fråga?
    Hejs
    / Jåke - Ju mer jag lär mig om folk, desto mer uppskattar jag stenar...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •