Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3
    Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Dec 2007
    Post Thanks / Like

Standard Vad skall man ha med sig till kursen?

Skall på sporthojskurs på Kinnekulle nu på lördag. Har dock inte fått någon information hemskickad (som man skulle få enl info när jag bokade) om praktiska detaljer. Undrar därför om någon kan tala om vad jag skall ta med mig? (förutom mc och skyddsutrustning då)

/Marcus

Skriver mycket! Maciejs avatar
    Reg.datum
    Jan 2007
    Post Thanks / Like

Standard

om du går in och kolalr kurser du har bokat så kan man klicka på den kursen och sedan gå vidare och kolla info om den.

här är direktlänken till infon http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=3210

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jan 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av makke Visa inlägg
    Skall på sporthojskurs på Kinnekulle nu på lördag. Har dock inte fått någon information hemskickad (som man skulle få enl info när jag bokade) om praktiska detaljer. Undrar därför om någon kan tala om vad jag skall ta med mig? (förutom mc och skyddsutrustning då)

/Marcus
    tjosan, jag har gått tre kurser och konstaterat att ta med mig nåt att dricka, sportdryck eller vatten minst en liter extra. Jag har kexchoklad med mig för att kunna få en "sockerkick" framåt eftermiddagen. det tar mer på krafterna än vad man tror, du är fokuserad på ett annat sätt, det lovar jag. Sen är det inte helt fel att ha med ett klart eller mörkt visir om du har det.Förutom lite nödproviant är det bara ta med ett glatt humör för du får garanterat roligt

Liknande ämnen

1. Skall snart serva, behöver hjälp.
    Av Aniolas i forum Mektips och Teknikfrågor
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 20:00
  2. Hur betalar man kursen?
    Av MultiMan i forum SMC - School
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 11:11

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar