Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 2 av 2
    Aktiv skribent Bandit-pers avatar
    Reg.datum
    Dec 2007
    Varå Stad??? Garaget på Gullbacken ä mitt hem
    Post Thanks / Like

Standard Jag-En "Slarver"

Var på tre härliga och givande dagar på Gelleråsen. Hade jackan utanpå skinnstället fredag-lördag, men på söndag blev det varmt o skönt. Problemet är att då slängde jag min svarta älskade "vindjacka" med texten Tidningstjänst AB på vänster sida nedanför speakertornet vid den gula stora tanken. Och vad händer ???
    Eftersom hjärnan och resten av kroppen är full av nya intryck så GLÖMMER jag givetvis jackan eftersom den för stunden inte behövs. Ringer Gelleråsbanan på måndag men ingen jacka. Är det någon av Er som sett jackan eller har en aning om var den tog vägen vore jag mycket tacksam om Ni hörde av Er på telefon 070-670 41 50 eller till forumet. Jag åkte i gruppen Steg 3 Medel och hade Helena som instruktör. La jackan i samma hög som en kille med en röd Ducati 749 som körde i samma grupp som mej.
    Mvh Bandit-per

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ålder
    48
    Post Thanks / Like

Smile

Citat Ursprungligen postat av Bandit-per Visa inlägg
    Var på tre härliga och givande dagar på Gelleråsen. Hade jackan utanpå skinnstället fredag-lördag, men på söndag blev det varmt o skönt. Problemet är att då slängde jag min svarta älskade "vindjacka" med texten Tidningstjänst AB på vänster sida nedanför speakertornet vid den gula stora tanken. Och vad händer ???
    Eftersom hjärnan och resten av kroppen är full av nya intryck så GLÖMMER jag givetvis jackan eftersom den för stunden inte behövs. Ringer Gelleråsbanan på måndag men ingen jacka. Är det någon av Er som sett jackan eller har en aning om var den tog vägen vore jag mycket tacksam om Ni hörde av Er på telefon 070-670 41 50 eller till forumet. Jag åkte i gruppen Steg 3 Medel och hade Helena som instruktör. La jackan i samma hög som en kille med en röd Ducati 749 som körde i samma grupp som mej.
    Mvh Bandit-per
    Hej Bandit-Per

Den finns i min bil i stockholm och du har ett PM
    /Mike

Liknande ämnen

1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 06:16
  2. Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 11:16
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 14:06
  4. "Marknadsundersökning" för våra B&K-övningar på Tuvängen i Södertälje
    Av Bengt Allevad i forum Allmänt MC-diskussioner
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 20:21
  5. Årets "Detta är inte mitt job!"-pris går till....
    Av -ah i forum OT & Förströelse-forum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 05:54

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •