Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 2 av 2
    Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Oct 2006
    Ålder
    61
    Post Thanks / Like

Standard Hyra hoj i Florida?

Godagens, tänkte tillbringa 3-4 veckormi Florida i december och hade funderingar på att hyra hoj i stället för bil men det verkar väl kostsamt för min kassa. Mailade några Mc affärer för att kolla och bästa priset för 10 dar är $1000 vilket jag tycker låter högt.
    Finns det någon som har erfarenhet eller några tipps. Det vore fint om det gick att ordna något för min klena reskassa. Det är ju klart roligare att köra hoj än liten bil.

Skriver mycket! Chopperbyggarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Post Thanks / Like

Thumbs up Florida

Citat Ursprungligen postat av Bim Visa inlägg
    Godagens, tänkte tillbringa 3-4 veckormi Florida i december och hade funderingar på att hyra hoj i stället för bil men det verkar väl kostsamt för min kassa. Mailade några Mc affärer för att kolla och bästa priset för 10 dar är $1000 vilket jag tycker låter högt.
    Finns det någon som har erfarenhet eller några tipps. Det vore fint om det gick att ordna något för min klena reskassa. Det är ju klart roligare att köra hoj än liten bil.
    Hej!
    I Borås finns det flera hojåkare som både har bott och/eller rest med hoj i USA ... kanske någon av dom känner till någon mindre hojfirma som hyr ut till humanare priser. Kanske hittar du lösningen närmare än du tror..

Lycka till

Anders.J

Liknande ämnen

1. Nån som vill hyra ut en mc?
    Av JTC i forum Allmänt MC-diskussioner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 09:37
  2. Hyra mc i Skåne
    Av Tina E i forum SMC - Skåne
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 20:39
  3. Hyra mc