Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 2 av 2
    Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jul 2020
    Post Thanks / Like

Standard Lagom spontana höst-MC-turer i Östergötland?

Hej på er.
    Nasos heter jag och bor i Vadstena. Jag träffade några av er i Raceland i Norrköping i augusti.

Startar den här tråden eftersom jag fortfarande är sugen på att åka hoj och vädret verkar vara snäll. Jag åker gärna själv men om det finns sällskap så blir det lite trevligare.

Imorgon är det söndag och SMHI säger att vädret kommer att vara fint. 19-21 grader, beroende på var i länet man befinner sig, soligt och, tyvärr nu, lite blåsigt.

Jag kommer att åka någon kort sväng imorgon och tänkte fråga om någon annan är intresserad av att hänga med. Det blir lung MC-åkning då jag inte är speciellt duktig. Destinationen är inte bestämd, alla möjligheter finns.

Skriv här om ni vill, jag kollar senare ikväll.

Ha en fin lördag.

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jul 2020
    Post Thanks / Like

Standard

Tja.
    Återupptar denna tråd i syfte bland annat att göra den lite mer generell, den handlar alltså inte bara om en helg i september förra året.

Finns det folk som åker på några turer mellan Linköping och Vadstena? En kompis och jag kör några turer då och då, oftast med utgångspunkt utanför Mantorp (han kommer från Linköping), men det vore bra med ett lite större gäng.

Jag träffar motorcyklister då och då, men jag är oftast bara ute och promenerar med vovven då, och det skulle väl upplevas som lite konstigt om jag började springa skrikandes mot dem med händerna i luften för att försöka dra deras uppmärksamhet. Men om vi kan inleda en dialog här kanske, kan man planera någonting utan att riskera betraktas som en dåre?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •