Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3
    Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Mar 2020
    Post Thanks / Like

Standard Tips! mcparken.se - en helt ny mcportal

Hej allesammans,

Många av er har önskat att hitta annonser på en och samma plats, handlare likaså. Sagt och gjort så byggdes en portal för att tillgodose dessa behov. Vårt mål är att det skall bli så och det börjar med att försöka informera så många som möjligt om det, men främst - ha det som alla behöver. mcparken är byggd utifrån köp och sälj, massor av data kopplat till en annons där regnr matas in och data hämtas upp från fordonsregistret samt ägarhistorik mm. Som köpare får man all information samlad på ett ställe vilket underlättar beslut till köp.

Jag hoppas att ni som skall sälja och köpa bidrar med era annonser, det är helt gratis - ange "mcparken" vid registrering av annons.

Ps. Jag bygger den helt själv så alla förslag på tips, förbättringar, nya funktioner och liknande tas välkommet emot!
    Ds. Missa inte prisbarometern som jag håller på med, 16.000 annonser där du ser vad priserna ligger på för en viss modell: https://mcparken.se/pages/product/pr...pricelist.aspx eller alla verkstäder och butiker i Sverige, https://mcparken.se/pages/company/pois.aspx

Mycket mer kommer givetvis vartefter!

Varmt välkomna
    Pelle, Linus och Fredrik
    Senast redigerat av mcparken den 2020-03-17 klockan 09:49.

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jul 2019
    Post Thanks / Like

Standard

Kul ide, men jag hamnar bara på blocket och inte på det jag sökte på. Hur tänkte ni här?

Skriver mycket! Maria Nordqvists avatar
    Reg.datum
    Sep 2006
    Post Thanks / Like

Standard

Det ser ut som fd Alla Annonser?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg