Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 1 av 1
    Skriver mycket! Tyrannosauruss avatar
    Reg.datum
    Jan 2007
    Post Thanks / Like

Standard Säljes: Honda VF1100S / V65 Sabre 1985 Special

Det är med stor sorg jag nu säljer min Honda VF1100S / V65 Sabre eftersom jag inte längre kan köra den p.g.a. sjukdom. Senast körd 2018 ett fåtal mil, därefter konserverad i varmgarage. Den är i perfekt skick, friskt batteri, friska däck, fyll upp förgasarna och startar direkt. Går mycket bra.

Det är en exklusiv sporttouring med kardan. Uttagen 1987. Endast 1 ägare sedan fabriksny! Mycket välvårdad! Enormt påkostad!
    ca. 140 hk. Servicebok med full dokumentation och historik. USA-importerad, finns endast ett fåtal exemplar i Europa och ännu färre i Sverige. I detta utförande är den världsunik och har fått mycket internationellt erkännande. Samtliga originaldelar medföljer, varenda skruv. Reservdelar går att få tag på, servicedelar finns i Sverige, är samma som till VF1000/VF1100.
    Veteranklassad 600 kr/år helförsäkring.
    Låg bensinförbrukning, 0,6 l/mil vid all typ av körning.

Moderna motsvarigheter är Honda VFR1200F och BMW K1300S.

Jag sätter inte ut något pris, lägg ett bud via telefon, mail eller PM så får vi se om jag accepterar det. Köpesumman spelar liten roll för mig, det viktigaste är att en seriös spekulant köper den som förstår hojens värde och lovar att vårda den minst lika bra som jag har gjort.

Försäljningsinfo och många nytagna bilder: http://www.improvelife.info/salu/sabre.htm
    Bakgrundsinfo, historik och galleri med äldre bilder: http://www.improvelife.info/v65/bike.htm

Ring för mer info och frågor: 070-728 36 87

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	14.jpg 
Visningar:	13 
Storlek:	1,19 MB 
Id:	8287 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	15.jpg 
Visningar:	11 
Storlek:	1,15 MB 
Id:	8288 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20.jpg 
Visningar:	11 
Storlek:	953,7 KB 
Id:	8289
    Senast redigerat av Tyrannosaurus den 2019-09-11 klockan 22:10.
    Robban
    V65 Sabre - Brute Force
    Links portal
    Sabmag

"If everything seems under control you're just not going fast enough"
    - Mario Andretti -

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •