Gilla Gilla:  0
Resultat 1 till 3 av 3
    Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jun 2019
    Post Thanks / Like

Lightbulb Skicka MC inom Sverige?

Hejsan!

I helgen blev det lite planering inför årets mc semester och vi funderade på idéen att skicka/frakta våra motorcyklar till Kiruna sen köra hem Norge vägen. Jag bor i Malmö och min kompis i Stockholm (vi kanske blir fler om det spelar roll). För att komma så långt upp som möjligt utan att bli helt slut efter första dagen tänkte vi att börja i Kiruna och köra därifrån hade varit perfekt.

Är det någon som har erfarenhet av att skicka mc inom Sverige? Lastbil? Tåg? Hur har ni gjort? Jag försökte kolla på Google och många har åsikter om hur man borde kunna göra men inte så många som faktiskt har gjort det. Tips?

Mvh

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Mar 2012
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av dlearyous Visa inlägg
    Hejsan!

I helgen blev det lite planering inför årets mc semester och vi funderade på idéen att skicka/frakta våra motorcyklar till Kiruna sen köra hem Norge vägen. Jag bor i Malmö och min kompis i Stockholm (vi kanske blir fler om det spelar roll). För att komma så långt upp som möjligt utan att bli helt slut efter första dagen tänkte vi att börja i Kiruna och köra därifrån hade varit perfekt.

Är det någon som har erfarenhet av att skicka mc inom Sverige? Lastbil? Tåg? Hur har ni gjort? Jag försökte kolla på Google och många har åsikter om hur man borde kunna göra men inte så många som faktiskt har gjort det. Tips?

Mvh
    Andy på banhoj.com har varit mig (o många andra!) behjälplig gällande transport av mc.
    Kanske värt att slå en signal...?

https://banhoj.com/
    Kör XR650R -01 / Tricker -06 / Grom -13 / XR400 -98

Skrivit ett fåtal inlägg
    Reg.datum
    Jun 2019
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av elp Visa inlägg
    Andy på banhoj.com har varit mig (o många andra!) behjälplig gällande transport av mc.
    Kanske värt att slå en signal...?

https://banhoj.com/
    Tack för tipset! Jag skickar ett mail och ser om det går!

Fick pris av en åkeri igår.... 16.000 från Malmö. Nej tack!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •