Gilla Gilla:  3
Resultat 1 till 3 av 3
    Skriver mycket! pellehbgs avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ålder
    53
    Post Thanks / Like

Standard KNIX Lockarp 20160402

Hejsan på er alla.
    Då startar vi upp säsongen för 2016 med årets första KNIX kurs nere på Lockarp det är då Probike i Helsingborg o Malmö som köpr den!
    De har platser kvar så är ngn sugen på att köra en sväng på lördag så bara ring eller gå in på deras butiker o snacka med dem om platser!!

Annars så kan ni anmäla er som flaggvakter till körningen då får ni en KNIX sedan som ni kan köra på!!
    Pelle R
    Avrostningen Ansvarig
    KNIXen Lockarp Ansvarig
    Instruktör

Skriver mycket!
    Reg.datum
    Apr 2008
    Post Thanks / Like

Standard

Jag är kritisk till den här typen av upplägg. Kurserna är till för smc' S medlemmar och dom som arbetar som instruktörer och funktionärer är ideella medlemmar. När man börjar att sälja kurser måste alla MC handlare och leverantörer behandlas lika. Konkurrensfrågorna är också viktiga eftersom den diskrimerar privata risk utbildare/ trafikskolor eftersom smc använder ideel arbetskraft.

Ett annat problem är att möjligheterna minskar att kritisera en leverantör som behandlar en kund felaktigt, när man samtidigt samarbetar med den leverantören.
    Senast redigerat av CB_Tobbe den 2016-03-26 klockan 22:55.

Skriver mycket! pellehbgs avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ålder
    53
    Post Thanks / Like

Standard

Citat Ursprungligen postat av CB_Tobbe Visa inlägg
    Jag är kritisk till den här typen av upplägg. Kurserna är till för smc' S medlemmar och dom som arbetar som instruktörer och funktionärer är ideella medlemmar. När man börjar att sälja kurser måste alla MC handlare och leverantörer behandlas lika. Konkurrensen är också är också viktig eftersom den diskrimerar privata risk utbildare/ trafikskolor eftersom smc använder ideel arbetskraft.

Ett annat problem är att möjligheterna minskar att kritisera en leverantör som behandlar en kund felaktigt, när man samtidigt samarbetar med den leverantören.

Är det fel då de säljer sina platser också till SMC medlemmar??
    Det är så att vi har här i Skåne bra samarbete med handlarna o det är så att flera av dem köper platser till folk som köpt mc av dem för de vill då ha dem säkrare ute på vägarna!
    Är det då fel att samarbeta det förstår jag inte då det är trafiksäkerhetsarbete som vi håller på med o inget annat de mina instruktörer som hjälper till är glada för dessa tillfällen med.
    Då som nu tex, så kommer de att ha med customhojar som vi instruktörer får prova o lära oss mera om så vi kan utbilda customfolket bättre o det ser ju jag som en stor investering för mina instruktörer att bli bättre o utbilda sig under tiden!!
    Pelle R
    Avrostningen Ansvarig
    KNIXen Lockarp Ansvarig
    Instruktör

4. Gilla Jörgensen, Anders L, Svempa gillade inlägget

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •