Katarina
Reaktionspoäng
0

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Njaeajx ... Jag har inte ställt in hojen. Däremot så har jag fixat det som blev skadat.

    Nu väntar jag på den där rituella mellanvärmeperioden i november- julafton på ca 5-9 grader och grå, tung himmel med ständigt duggregn... och en massa pillerknaprande småbarnsföräldrar som stressar till dagis i trafrikrusningen....och där kommer lilla jag glidandes på en hoj :)
    Rövhagen hade stängt när jag var där för en tid sedan :-8

    Jag brukar ta med mig egen termos med fika och sätta mig i solen på någon klippa ut mot havet. Strandvägen i Nynäs är vacker och kanon på den punkten. Finns gott om platser att ställa hojen och sedan mysa i solen och se den vackra skärgården ...mysigt...
    Tjabba!
    Den här helgen har jag ingen möjlighet att köra pga kottarna. Dotra fyller år bland annat. Nästa helg är bättre. Hoppas vädret är schysst så att räkmackan slinker ner i ett solskensleende :)
    Ha, ha....Det är ok ;-)
    Vilken underbar morgon det har varit att köra till jobbet idag. Jag sparar in ca 55 min/dag genom att ta hojen istället för att ta den kollektiva bestraffningen i förkylningstider - T-banan.
    Ahhhaaaa...avslöjad..... är det så man städar. ;)
    Nädu! Här så fuskas det inte med städningen. Sist fyllde jag ett helt släp med kommentarer som luktade skämt. ..
    Hupp!

    Meddelanden är som fisk..Man måste rensa annars så kommer det att lukta ''skämt'' ha, ha...ivarjefall som jag brukar skriva :)
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
Top