Lejonell
Reaktionspoäng
0

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Tjena Anders!
    Hoppas du har det bra och jag ser att du drar runt flitigt :) Denna helgen ska jag på SHK kurs på Kinnekulle ska bli skitkul, framöver tänkte vi att det ska bli några BKK kurser..... har du lust att hänga på eller vi kanske kan dra ihopa ett gäng?

    Ha det bra trots att det regnar som f-n
    Kyssen (Annika)
    Hej!
    Jag bor i Norra Angered, under veckodagarna, och i Uddevalla på helgerna. Jobbar under dagtid men har du tid någon eftermiddag framöver kan vi gärna glida lite ihop. Växte upp som liten i Bergsjön så jag känner till en hel del, är väl dock inte 100 på alla gator numer men det gör ju inte så mycket :-D
    Kör en också en 750.
    Hej

    Jag såg på din sida att du kör MC med "miniknutten". I ett svagt ögonblick förra sommaren lovade jag min dotter att hon skulle få åka MC nästa år med mig, något som hon inte glömt. Så nu när hon fyllde åtta år så fick hon ett MC-ställ av mig. Har du några tips att köra med barn? Hon är 130 cm, sitter och når ned till fotbpinnarna. Självklart kommer jag köra extra försiktigt och korta sträckor, men är det någon annat man kan fundera på/ förbereda sig på? / (The Gungner)
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
Top