Sänkt Deauvill, går inte att få upp på centralstödet ![]() Senaste inlägg av: jan-olovj | Forum: Mektips och Teknikfrågor | Svar: 4 | Publicerat: idag kl: 15:43 |
Finns SMC Halland? ![]() Senaste inlägg av: Lottafia | Forum: SMC - Halland | Svar: 2 | Publicerat: 2021-01-14 kl: 10:40 |
Har sänkt min Varadero och även kapat sido och centralstöd. Ta några till hjälp och ställ upp den på centralstödet då kan du mäta hur mycket du behöver
jan-olovj idag, 15:43Svedea via Bmw mc klubben 3245kr/helförsäkring per år på en K1300s. Folksam ville initialt ha 13000kr för samma hoj, med diverse rabatter pga andra försäkringar
F800ST idag, 15:31Hej
Min Kawasaki zzr 1400 kostar mig 3400 kr per år och det är billigt. Hade hos Trygg Hansa innan där kostade den hojen cirka 12000 kr per år,
Helt rätt. Sänker man hojen så får man även sänka sidostöd och centralstöd lika mycket för att de ska fungera. Vet inte hur centralstödet på
Jag har en volusia 2003 som jag håller på att renovera/ bygga om
Har stött på ett problem som jag har lagt ner många timmar på det är att jag får ingen gnista på hojen, har bytt cdi boxen( köpt en...
Har en hoj Varadero xl 1000 03 sen många år tillbaka och som går ojämnt vid stats trafik vid inget gaspådrag.
Har börjat att köra dagligen intagit pensions åldern och vore myset att hojen skulle gå...
|
Yamaha FJR 1300 vid Operan GBG /av Pathfinder_5555
|
|
/av zettan
|
|
Några av SMC Skånes instruktörer och funktionärer (2008) /av Ducatista
|
MC och moped - en del av elektrifieringen
Läs pressmeddelandet från PowerCircle. SMC:s sida om att köpa, köra och äga en elmotorcykel.* *
smcrobot idag, 16:18Läs mer: https://www.svmc.se/smc/Nyheter/MC-o...ktrifieringen/