Byta belt på min Yamaha Midnight star 1300? ![]() Senaste inlägg av: Moppestina | Forum: Mektips och Teknikfrågor | Svar: 2 | Publicerat: idag kl: 09:48 |
Motionerna skickas till SMC med e-post. Om Sture Stelben är medlem (vilken han självklart är) har han rätt att skicka in motioner till SMC:s årsmöten.
smcrobot idag, 11:00Tack! Jag har försökt luska lite och det har sett ut om att de lever länge. Men var osäker ändå.
Jag har haft två HD med belt. Bytte en gång då belten var skadad i samband med service. En gång gick belten av under semestern på en trefilig motorväg
Maria Nordqvist idag, 07:35Jag blev lycklig ägare till en Yamaha Midnight star 1300, årsmodell 2008 i början av oktober. Den har gått drygt 2000 mil. Just nu är den nedplockad
Moppestina igår, 20:57Jag har en volusia 2003 som jag håller på att renovera/ bygga om
Har stött på ett problem som jag har lagt ner många timmar på det är att jag får ingen gnista på hojen, har bytt cdi boxen( köpt en...
|
20130616 153708 /av Tessan67
|
|
T: Jag vill smaka på dig oxå!
T2: Naj for fan!!! /av Aliceborg
|
|
20130616 112937 /av Tessan67
|
ABS brakes on motorcycles are superior on gravel
One fifth, 20,200 kilometers, of the Swedish road network are gravel roads. It is become popular to ride on these road aswell as riding motorcycles designed
smcrobot idag, 13:11