Cyborg

Tråkigt när allt är så inaktivt....

Betygsätt det här inlägget
Måste säga att det är trist när allt är så inaktivt här på SMCs forum. Tyvärr har det varit så ända sedan jag blev medlem här. För att ta några exempel:
Dessa bloggar: På en månad har det skapats 7 bloggar, min är troligtvis den åttonde.
Allmänt MC forumet: Finns 3 aktiva trådar som bara fortsätter och fortsätter.
Trafiksäkerhet och Försäkringsforumet: Finns ett nytt inlägg sedan mitt inlägg för snart 1 månad sedan.
OT-forumet: Samma trådar om och om igen.
Grupper: Finns en grupp som också den är inaktiv.

Vanligtvis brukar jag störa mig på puckon och idioter men jag tror det kanske skulle behövas någon sådan här på SMCs forum för att locka hit fler användare. Alternativt någon med lite andra synvinklar än de rådande.

Varför försöker inte jag göra forumet aktivt? Tja har varit på ett flertal forum som varit inaktiva och vet att det oftast inte hjälper om jag ensam skulle skapa massvis med trådar.

Kommer jag ändå att försöka att bidra till ett aktivare forum? tja lite sugen på att skapa min egna grupp och kanske någon tråd men det gäller bara att komma på vad de ska handla om. Sedan har jag ändå skapat denna blogg så det är väl ett litet steg i rätt riktning.

Se där, jag är både negativ och positiv i detta inlägg.

Kommentarer

1. Tessan67s avatar
    Hej
    Jag tycker att forumet över lag har varit väldigt aktivt, men nu är det nog många som har ställt in cyklarna inför vintern och då glöms nog forumet bort..

Vad gäller blogg (eller hur man skriver) så är det relativt nytt efter den senaste uppdateringen och alla har kanske inte kommit underfund med hur man gör (inklusive mig själv). Ha lite tålamod så kommer det nog att bli mer aktivt. Jag kände själv efter den nya uppdateringen att jag blev lite vilsen, men när jag väl har klurat ut facebook och bloggar så blir det mer av det!