pelle lindgren

50+

Betygsätt det här inlägget
Hej Jag är 65 år gammal och kör Yamaha xv Virago 535, hade en Zuzuki Maruder 800 förrut, men jag trivs bättre med yamahan. Sommaren som är slut var väl inte den bästa med tanke på vädret, senare hälften var ju okej. Jag hann ändå med ett stort antal mil ändå ,bland annat. var jag på Hojrock i Västervik onsdag till lördag riktigt roligt. Vore roligt om man kunde bli några fler äldre som kör Mc som kunde träffas och köra tillsammans eller bara träffas under vinterhalvåret och planera nästa Mc sommar.
Taggar: Ingen Lägg till/redigera taggar
Kategorier
Okategoriserat

Kommentarer

1. hassegards avatar
    Hej, Pelle!
    Jomenvisst, det blir roligare om man har sällskap på turen. Jag är 60+ och sticker gärna ut på både längre och kortare turer. Var till 50-års racet i Linköping i augusti och en långtur till Jämtland. Annars blir det mest turer i Göteborgstrakten och runt Borås, Uddevalla o Dalsland. Är med i MCV, mcveteranerna och kör med min gamla Honda modell -71. Mest använder jag Transalpen. Planerar en tur till Norge i augusti, ( se inlägg på Forumet) Jag bor på Tjörn, så om du vill träffa mig, så hör gärna av dig. Telefon går ju bra också. 0739-811853
    Hälsningar
    Hans
  2. Hazze-Eriks avatar
    Hej Pelle,
    Trevligt med sällskap ibland ! Är 70+ och kör nu för tillfället en Deauville och kör både korta turer i bl a i Västra Götaland med omnejd, samt ibland längre turer. Bor i Göteborg . Skicka e-post : heb.hansson@mail.com så kanske vi kan komma överens om någon eller flera trevliga turer. Skall skicka ett e-meil till Hans också,
    Med vänlig hälsning
    Hasse
  3. Hazze-Eriks avatar
    Citat Ursprungligen postat av hassegard
    Hej, Pelle!
    Jomenvisst, det blir roligare om man har sällskap på turen. Jag är 60+ och sticker gärna ut på både längre och kortare turer. Var till 50-års racet i Linköping i augusti och en långtur till Jämtland. Annars blir det mest turer i Göteborgstrakten och runt Borås, Uddevalla o Dalsland. Är med i MCV, mcveteranerna och kör med min gamla Honda modell -71. Mest använder jag Transalpen. Planerar en tur till Norge i augusti, ( se inlägg på Forumet) Jag bor på Tjörn, så om du vill träffa mig, så hör gärna av dig. Telefon går ju bra också. 0739-811853
    Hälsningar
    Hans
    Hej Hans.
    Skickade ett meddelande till Pelle idag. Jag är också intresserad av att ibland vara ute och köra tillsammans med andra likasinnade. Är 70+ och kör en Deauville för tillfället. Skicka gärna ett e-mail till mej om du är intresserad av att köra tillsamman ibland. Bor i Göteborg. e-post : heb.hansson@gmail.com
    Med vänlig hälsning
    Hasse