Alla blogginlägg

1. 125:ans dag - 2013 - Fullversion.

Kanske inte många som sett den eller reflekterat. 26 minuter hojåkning på knattar..

Kategorier
    Okategoriserat
  2. God Hjul

Jag önskar

Jesper och alla andra på kansliet samt Styrelsen och alla ideella eldsjälar runt om i landet som engagerar sig inom/för SMC och alla oss motorcyklister

en riktigt God Hjul

Ride ON...
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Medlemsmöte 2014

Citat Ursprungligen postat av Tiger 1050 Visa inlägg
    Alla medlemmar i SMC Östergötland inbjudes till medlemsmöte söndagen den 30/11 kl. 15.00. Plats är inte klar ännu men jag återkommer med det så fort jag kan.

Förslag på dagordning.

Medlemsmöte 2014-11-30 kl. 15.00
    F13 Kamratförening Bråvalla Norrköping
    Inbjudan till medlemsmöte med SMC Östergötland.
    Till skillnad mot tidigare är när vi haft ordförandemöten tänkte vi i år bjuda in alla medlemmar till ett medlemsmöte. Vi bjuder på korv och kaffe.
    ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Flaggvakter/Resurser till BKK på Knutstorp

Citat Ursprungligen postat av Blåflagg Visa inlägg
    Hej på er!

Vi som driver BKK kurserna i SMC School Skåne skulle behöva lite förstärkning med fler resurser och flaggvakter till våra kursdagar på Ring Knutstorp. Som du säkert vet så är det 2 flaggningar så får ni en kursdag med oss. . Skulle du vilja vara mer aktiv i vårt resursgäng och hjälpa till med allt möjligt annat än flaggning/instruktör så gör du en bättre deal men samtidigt vill vi att du ställer upp mer frekvent.

Behov
    Närmast är nu den 16/6
    ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. MC-köp

Har köpt en MC av Vincents Bike Shop, Varberg. Haft 12-15 MC:ar under åren och alla har jag provkört
    och kontrollera. Bor i Göteborg så jag skickade mail till dem. Dom var mycket tillmötesgående att ha me
    att göra. Fastnade för en MC men dom var ärliga och skickade foton på skavanker som dom trodde att
    jag inte skulle gilla. Så det det blev ingen affär med den MC:n. All kontakt mellan oss gick per mail (inga telefonsamtal då jag har stämbandsförlamning). Dom kom med ett nytt ...
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista