Alla blogginlägg

1. Associera Ordlek

Citat Ursprungligen postat av Joysan Visa inlägg
    Cockerspaniel-konst
    En cockie kan verkligen stå på sina öron... :-) Bara så ni vet.
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Dagens Hojtur

Drygt +10 idag . Tog en liten tur för att provköra mitt nya K60 bakdäck, verkar finfint.

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	2011-11-05-Rear-Tyre-L.jpg 
Visningar:	514 
Storlek:	236,4 KB 
Id:	4001
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Den nya sida börjar ta form.....

God kväll .... sitter här i det fina höstvädret & surfar runt på SVMC & den nya sidan.
    Ser framemot kurshelgen den 19-20 november. Just nu arbetas det som mest för att få ihop allt från aktiviteter & kursdagar inför kommande säsong som jag
    verkligen ser framemot.
    Jag hoppas att vintern snabbt passera oss så vi lagom till Januari kan ta 2012 års första mc tru utan en massa dubbar i däcken ;-)
    Det hade varit kl att ha en MC för vinterbruk också ..... men ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Här gick det fort!

Vi har på SMC haft mycket fokus på att ta fram en uppdatering på SMCs hemsida, och detta jobb pågår för fullt - målet är att vi ska vara "nästan" klara till storkurs helgen 19-20 november. Här samlas alla distriktens "insyltade" och i specifikt är det viktigt att distriktens webmaster och informatörer får en kickstart på nya webben.

Efter detta, var planeringen att få liv i denna "Forum - Community sektion"

Ibland blir det inte som man har ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. Välkommen till SMC:s nya forum & portal för medlemmar

Hejsan! I samband med en säkerhetsuppdatering har vi valt att passa på och förnya med många nya fina finesser.

Bloggar till varje medlem

Ni kan nu under fliken "Bloggar" finna att ni kan skapa era egna bloggar och relaterade inlägg.
    T.ex vore det väl fint att lägga upp bilder och nytt om era motorcyklar. Vart ni brukar köra. Ett aktivt "community" gynnar alla.
    Taggar: blogg, bloggar Lägg till/redigera taggar
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011