Alla blogginlägg

1. Bönpall sökes!!! :)

Har fått nog nu! Min kropp skriker efter att åka mc...custom..med fin bönpall!
    Någon i södra skåne som vill ha sällskap på en runda?
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Enkät från FIM

3. Äntligen gjort slag i saken.

Har äntligen tagit mig tid att registrera mig i Garaget. Ska bli kul att kolla alla inlägg och se vad det är för folk som är aktiva. Är medlem i YCC och väldigt aktiv där men för den saken kan man ju ut och åka med alla slags sköna hojar som ni har, våra intressen är 2 hjul och det är inte så dåligt. Hojen - en Yamaha 1100 Dragstar Classic har varit helt nerplockad i vinter. Har fått ramen blästrad och pulverlackad, tank och skärmar blir klara om några veckor. Har lackat motorn och börjat montera ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. BMW klubbens hemsida?

Är det nån som hört vad som hänt med bmw-klubbens hemsida? Den har legat nere nåra dar.
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. Min Ironbutt från i somras

Startade 03:00 från hemmet för att vara i Macon, 8 mil norr om Lyon vid midnatt, 179 mil senare. Sedan fortsatte färden ner till Barcelona och hade en oförglömlig helg med denna sommarens vackraste väder. Resan hem gav sedan en färd över Pyrenéerna och lite lugnare tempo med dagsetapper på ca 100 mil. Är ju så när det inte ges så mycket ledighet. Då får jag sätta fart..

Har tagit en bild var 5:e minut med kameran och fått byta batteri vid varje tankstopp. Förskräckt av hur dålig information ...

Uppdaterad 2013-02-05 klockan 11:23 av Skye

Kategorier
    filmer
Sidan 5 av 11 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista