Alla blogginlägg

1. MC-köp

Har köpt en MC av Vincents Bike Shop, Varberg. Haft 12-15 MC:ar under åren och alla har jag provkört
    och kontrollera. Bor i Göteborg så jag skickade mail till dem. Dom var mycket tillmötesgående att ha me
    att göra. Fastnade för en MC men dom var ärliga och skickade foton på skavanker som dom trodde att
    jag inte skulle gilla. Så det det blev ingen affär med den MC:n. All kontakt mellan oss gick per mail (inga telefonsamtal då jag har stämbandsförlamning). Dom kom med ett nytt ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. manifestation, kortege, Trasdockan, stockholm, medborgarplatsen

hej hopp!

Detta gjorde vi igår, (sön 25 aug)..

TYFRI MC Klubb
    Trasdockan

Det började med en kvinna, ATSUBs (Föreningen Anhöriga till Sexuellt utnyttjade barns) grundare Birgitta Holmberg, som såg hur illa utsatta barn blev behandlade. Detta ledde till att hon ville uppmärksamma hur verkligheten ser ut för en del barn i Sverige. Trasdockan har åkt Sverige runt för att ta del av barns berättelser och slutligen stannat i Stockholm. Vi har ...
  3. Stöld av Mc

Citat Ursprungligen postat av Mike 65 Visa inlägg
    Känner att jag bara måste få framföra detta. Min son bor på Kungsholmen/Stockholm och helgen 8-10/8så stjäls han motorcykel en Suzuki 1000R silvergrå med gult R på kåpan. Reg nr TPS 199. Man tröttnar på allt sånt här.
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Nordkapp 2013

Citat Ursprungligen postat av brima Visa inlägg
    Låter som en härlig resa.
    Kanske inget för en nybörjare?
    De e bar å åk. En härlig resa oavsett nybörjare eller vilken hoj man har. Hör av dig om du vill ha tips.
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. Semester

Hei. Jag undrar på om det är någon som kan hjälpa mig:::
    Jag ska dra med MC genom Europa, from Kiel till Wien, jag
    har inte kört med MC i Europa för. Jag åker näste måndag.
    Det har varit fint om Ni kunna mail mig.
    laru9@hotmail.com

M.v.H
    Lars-Rune
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista