filmer

Filmed från hojen

1. 2014 i film och bilder

En liten resumé över vad som hände 2014. Skapar ett ordentligt sug så här på vintern.

Kategorier
    filmer
  2. Min Ironbutt från i somras

Startade 03:00 från hemmet för att vara i Macon, 8 mil norr om Lyon vid midnatt, 179 mil senare. Sedan fortsatte färden ner till Barcelona och hade en oförglömlig helg med denna sommarens vackraste väder. Resan hem gav sedan en färd över Pyrenéerna och lite lugnare tempo med dagsetapper på ca 100 mil. Är ju så när det inte ges så mycket ledighet. Då får jag sätta fart..

Har tagit en bild var 5:e minut med kameran och fått byta batteri vid varje tankstopp. Förskräckt av hur dålig information ...

Uppdaterad 2013-02-05 klockan 11:23 av Skye

Kategorier
    filmer
  3. En samproduktion

Klippte in mina filmsnuttar i samma sekvenser som redan fanns i ursprungsklippet. Resultatet blev en ny film med lite mer fotovinklar. Kommentarerna som hittills kommit är att såna här filmer ska förbjudas för det lockar till körning och gör väntan på ny säsong ännu längre.

4. Skye på hjul

Vanligtvis är det jag som sköter filmandet men den här gången har jag blivit filmad. Håller själv på att filma i samma veva i sekvensen (se föregående inlägg) och håler på att pysslar med att få igång kameran i inledningen av filmen. Ska försöka att få en samproduktion med gode vännen från Norge så får skicka mina filer på DVD-skiva. Uppkoppling och server fungerar inte för tillfället och får vänta tills fiber kopplas in.
    Kategorier
    filmer
  5. Tema Flashback - Årets träff

Varadero National Meeting #3 - Norway

Det är alltså tredje gången denna träff går av stapeln och jag kunde närvara för första året.
    Den skedde i Norge och 23 stycken Varadero's närvarade. Samlingen skedde vid Fredrikstens fästning i Halden och på den gemensamma "fellesturen" till Sverige dök den svenska deltagaren upp i Grebbestad. Norrmännen åkte ner till svenska kusten för att bunkra och hitta billiga mc kläder.

Kameran var givitvis med och min jämlike ...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista