Cyborg

1. Vad är magin med "Associera Ordlek" och "Ja eller Nej"?

Om man har hängt på detta forum ett tag så är det svårt att undkomma att de nästan alltid två populäraste och mest aktiva trådarna är "Ja eller Nej" och "Associera Ordlek".

Varför är dessa så populära? är det för att de är extremt givande? är de så pass intressanta att man inte kan sluta skriva?
    Jag svarar helt klart nej på dessa. Jag tror faktiskt att det har att göra med att medelåldern är hög på detta forum.
    Tar man en titt på åldern över vilka ...
  2. Dragit mitt strå till stacken!

Har nu dragit mitt strå till stacken! Har nämligen gått med på att bli handledare för motorcykel till två stycken Känner att vi måste vända detta med att vi motorcyklister blir färre och tänkte hjälpa till

Om det är någon som känner för att du kanske vill ta mc-kort och behöver hjälp, säg till så kan vi försöka ordna det (förutsatt att du bor här i eller nära Västerås)
  3. Tråkigt när allt är så inaktivt....

Måste säga att det är trist när allt är så inaktivt här på SMCs forum. Tyvärr har det varit så ända sedan jag blev medlem här. För att ta några exempel:
    Dessa bloggar: På en månad har det skapats 7 bloggar, min är troligtvis den åttonde.
    Allmänt MC forumet: Finns 3 aktiva trådar som bara fortsätter och fortsätter.
    Trafiksäkerhet och Försäkringsforumet: Finns ett nytt inlägg sedan mitt inlägg för snart 1 månad sedan.
    OT-forumet: Samma trådar om och om igen.
    Grupper: ...