SMC delar *inte* automatiskt ut konton till forumet utan du behöver på egen hand registrera ett konto. Detta konto är *inte* samma som Mitt konto där du kan hantera ditt medlemskap.
Varje konto godkänns av en personal på SMC för att hantera problem med spamkonton. Aktivering av ditt konto kan därför ta upp till 1 arbetsdag.
Kika gärna i vår FAQ där du kan få reda på mer om hur du använder forumet.
SMC:s forum är öppet för alla, både medlemmar och icke-medlemmar. Vi vill ha ett starkt och aktivt community för alla motorcyklister. Registrera dig och hoppa in i diskussionerna. Vi vill alltid ha trevliga diskussioner, så därför ber vi dig oxå hålla en trevlig ton med respekt för de andra som deltar i diskussionerna. Tack på förhand!
Då klickar du här, så kan du få ett nytt lösenord skickat till dig.
Blogginlägg utan någon kategori
Jag har en volusia 2003 som jag håller på att renovera/ bygga om Har stött på ett problem som jag har lagt ner många timmar på det är att jag får ingen gnista på hojen, har bytt cdi boxen( köpt en beg.) men hjälper inte, har även mätt upp spolen som triggar cdi boxen, den ger rätt resistans och volt enl. Verkstadshandboken Är det någon som har en volusia och vill testa mina cdi boxar har 2st så hör av er så Skickar jag iväg den isf Med vänlig hälsning, Tomas