handdator

Visa fullständig version : Delar till Suzuki gsx-r 600 och 750 2011+

Robbie
2015-12-16, 16:05
Hej !

Jag har ett helsystem till denna utmärkta hoj! Det är ett Arrow system, så det är bra grejjer...
Det är inga problem att montera på och det enda som är anmärkningsvärt är att det finns en wire
som styr avgasventilen vilken ersätts med en liten pryl, som följer med.

Jag körde systemet mycket lite på min 750 och sedan använde jag det på min 600 som jag hade året därpå. Men det har använts mycket sparsamt pga de omständigheter jag har haft, men det kan jag berätta om vid intresse :-)

Hursomhelst, ett riktigt bra och snyggt system från Arrow! Jag kommer ihåg att det fina som jag upplevde var att gasresponsen upplevdes krispig och mjuk när jag hade bytt, och särskilt efter att jag mappat upp!

Som om inte det räckte så har jag även depå-stöd till sådana hojjar. Det är ett rejält stabilt stöd för bakdelen och ett mycket bra stöd som man hakar med en pinne under nedre delen av styrkronan. Jag var mycket nöjd med dessa stöd !

Helsystemet var ju dyrt nytt, närmare 15 papp...men jag tänkte släppa det billigt för att glädja ägaren till en sådan hoj! Tror det var 14000:- nytt och halva priset blir ju då 7000:- Men om jag begär 5500:- så kommer jag känna mig väldigt väl till mods när jag tänker på köparen :-D

När det gäller stöden...Det bakre köpte jag pga att jag tyckte det såg så bra ut och dealade eftersom jag köpte hojjen. Så även om det låg runt tusingen så är ett schysst pris 300 spänn, tänker jag. Det främre stödet är riktigt high-end känns det som..och kostade nästan 1500:- också. Ett riktigt schysst pris är väl en 5-hundring och det finns andra pinnar vilket får det att passa fler hojjar (men minns inte vilka).

Hälsar
Robert
0706039977