handdator

Visa fullständig version : Hemliga turen, nationaldagen den 6 juni 2014

mudder
2014-02-16, 12:18
Det blir väl en hemlig tur i år också? I år är nationaldagen på en fredag, så det blir en långhelg :)

Jag planerar att guida ett gäng på grusvägar till det hemliga målet, men var är det? Någon som vet kan gärna skicka ett PM.

Catta
2014-03-06, 14:21
Hemliga turen kommer i år att gå mot Hälsingland, vart vet vi inte än och det är ju det som är självaste poängen.
Det är roligt att du även i år vill leda en grupp till vårt mål, du kommer att få speciel info daganra före avfärd.

mudder
2014-03-06, 16:20
... du kommer att få speciell info dagarna före avfärd.
Info dagarna före avfärd håller inte om jag ska planera en grusrutt. Ruttens längd och valet av vägar bestämmer även tidpunkten för starten. Därför är det önskvärt (nödvändigt) att jag får reda på vart det hemliga målet är senast 1 vecka innan starttiden ska publiceras.

Men eftersom det är hemligt så ser jag fram emot ett mail eller PM. :wink: Jag avslöjar inte ens för deltagarna vart målet är.

Catta
2014-03-09, 17:10
PM kommer när vi har planerat var färden ska gå. Så att du även kan lägga upp en rutt.

mudder
2014-03-09, 21:43
Christer berättade lite om planerna. Det blir tydligen en bra bit att köra i år, men det är inga problem. Vi startar bara tidigare :tummenupp

Jag skrev lite om det på webben (http://www.hojresor.se/smc-hemliga-tur/).