handdator

Visa fullständig version : Vad tyckte du om Avrostningen i år - 2007?

vormannen
2007-05-14, 15:20
Vilka härliga motorcyklister som kom!!! Tack alla för en härlig uppslutning!
Det är roligt att se att det är så många som numer tycker att det är viktigt med fortbildning för att bli en bättre o säkrare förare.

Vi arrangörer önskar både helst ros än ris förstås. Vi har redan en god uppfattning om vad som kan förbättras, men vi vill främst samla info från er alla för att se tydligare få en bild om hur allas önskemål ser ut.

Lite tips..: försök gärna ge svar på frågor såsom t ex:
Vad vill jag ha mer av?
Vad vill jag ha mindre av?
Vad mer kan man önska sig av instruktörerna?
Är Mittsverigebanan lämpligast som övningsområde?
Minglet... mer provkörning och eller mer mat?
Mer återförsäljare?

Mvh, SMC Västernorrland

peakupnorth
2008-04-28, 05:13
Det var ju synd att jag inte hann hem.:( Jag kommer att ta ut hojen min i slutet av Maj. Kommer det att vara nåt mer på gång för en annan som är sent ute? Nån Instruktör som ställer upp för en privat lektion?

Leif H..oj
2008-04-28, 14:54
Det var ju synd att jag inte hann hem.:( Jag kommer att ta ut hojen min i slutet av Maj. Kommer det att vara nåt mer på gång för en annan som är sent ute? Nån Instruktör som ställer upp för en privat lektion?

10 maj 2008 är årets avrostning i Västernorrland på Mittsverigebanan. Se länk med program på vår förstasida. Hinner du med 10 maj?

Gäller frågan fortfarande privat lektion övning? Vi låter bollen ligger ute hos och ser om någon säger ja? Eljest har vi 1 juni och 8 juni något som liknar avrostning men är mer körträning på väg, HPH - Hjärna På Hoj i Sollefteå och Sundsvall för 300 kronor. Passar dig säkert också. Se SCHOOL och vår kurssida 2008.

Detta forum ser jag är kvar sedan förra året och kanske skulla vara stängt av "bollen med lurarna/Vormannen"?

- Leif
Ordförande