handdator

Visa fullständig version : Vilka kommer på Riks-årsmötet??

Mathias
2012-07-22, 21:59
Är lite nyfiken av mig och eftersom jag redan har bokat min och fruns vistelse så kan det vara kul och höra vilka som ska dit.

Vi kommer att köra upp på torsdagen för att hänga med på något på fredagen (vår ordförande sitter "inlåst" så vi kan njuta istället.

Så jag vet 2 som kommer att delta på mötet från Skåne. :tummenupp :victorious:

Vilka mer kommer dit?? :confused::wink:

hamre
2012-07-23, 17:46
Jag kanske tittar in en sväng, bor ju nästgårds!!

Jumbo
2012-08-03, 15:13
Ordis + webb-man kommer från Kronoberg. Jag anländer torsdag kväll. Ordis vet inte riktigt ännu.

Petra
2012-08-03, 15:53
Själva årsmötet är lördagen 1 september. De flesta kommer redan torsdag, vissa på onsdagen och många på fredagen eftersom det ordnas olika aktiviteter i samband med årsmötet och det är ju alltid kul att träffa trevligt hojfolk, dessutom på ett vackert ställe.
Läs mer om årsmötet här http://www.svmc.se/smc/Organisationen/Arsmotet/Arsmote-2012/

wbr
2012-08-06, 00:54
Det är inskrivet i planeringen...
Skall bli intressant att se hur det går till på SMCs årsmöte på lördag. Hit borde alla medlemmar i väster försöka att ta sig. Ett sätt att visa att man gillar sitt förbund och det arbete de uträttar.
Fredagens arrangerade tur till Ed verkar kul, har varit där förr, men Ed-museets fordon tål att ses flera gånger.

TMax500
2012-08-07, 21:08
Ni som är i valet och kvalet - ta hojen dit, inget annat! :) Trakten har massor av sköna hojvägar som det vore synd att missa för den som kommer utombys ifrån.

Själv funderar jag på att dyka upp på lördagen. Kanske, kanske även fredag (beror på jobb å så). Det skrevs ju något om en tur till museet i Ed (ett kul resmål i sig), och att köra en tur till Dalsland på krokiga vägar är alltid rätt. Det finns mycket väggodis däromkring!