handdator

Visa fullständig version : BKK Kinnekulle ring

jonas
2007-05-02, 15:05
Tack för en kanondag ! Det fanns bilder att köpa efter kursen...glömde det när vi drog hem....hur får jag tag i dessa ?:)

Avarage
2007-05-02, 15:40
Tack för en kanondag ! Det fanns bilder att köpa efter kursen...glömde det när vi drog hem....hur får jag tag i dessa ?:)

Kontakta dan.ljung@tradet.nu (hoppas jag mins hans e-postadress rätt).

Är adressen fel vänligen kontakta mig igen eller skriv här så skall jag kontrollera det extra noga!

Mvh!
// Niklas

BeBe
2007-05-03, 20:43
Jag passar också på att tacka arrangörerna för en mycket trevlig dag!
Ser fram emot sporthojskursen den 16/6! Nästa tillfälle o praktisera lite det vi (om inte lärde sig så...) fick mer mentalt medvetet som snabbstyrning...

Nu skall man bara "våga" applicera det i körningen :D

Hoppas vi ses den 16:e!

/Silverpilen i blå grupp...

BeBe
2007-05-03, 20:49
Kontakta dan.ljung@tradet.nu (hoppas jag mins hans e-postadress rätt).

Är adressen fel vänligen kontakta mig igen eller skriv här så skall jag kontrollera det extra noga!

Mvh!
// Niklas

Fråga ang bilderna...? SMC-Skåne har lite bilder från sina kursdagar på sin sida. Inga sådana planer eller "traditioner" i SMC-väst?

Mvh Mats

Avarage
2007-05-04, 09:02
Fråga ang bilderna...? SMC-Skåne har lite bilder från sina kursdagar på sin sida. Inga sådana planer eller "traditioner" i SMC-väst?

Mvh Mats

Jupp, planer finns men inte tid! Dt får ev. bli ett vinterjobb! :rolleyes: De bilder kommer i så fall bara vara lågupplösta. Annars försvinner ju vitsen med Dans engagemang, som gynnar deltagarna så till vida att överskottet puttas in till fortbildningsverksamheten.

Tills vidare får vi hänvisa till Dan.

Mvh!
// Niklas

BeBe
2007-05-04, 09:29
De bilder kommer i så fall bara vara lågupplösta.Tills vidare får vi hänvisa till Dan.

Ja, de skulle vara kul o se ett urval iaf. Det är säkert fler som jag som glömde o beställa :eek: Vid halvlek var det inte så många bilder på mig iaf, så jag avvaktade... Mailar Dan o kollar läget!

Tack för infon! :)