handdator

Visa fullständig version : Succén fortsätter.

mazze
2012-07-18, 09:11
Onsdagen den 1 Augusti på Sala racing park, laddar vi upp för ännu en knixkörning. Inskrivning 17.00. Först till kvarn principen gäller:tummenupp

Välkomna

aRWe
2012-07-22, 10:21
Bra jobbat för att folk ska kunna ha kul och samtidigt bli bra mycket bättre och säkrare hojåkare. :tummenupp

mazze
2012-07-23, 06:45
Bra jobbat för att folk ska kunna ha kul och samtidigt bli bra mycket bättre och säkrare hojåkare. :tummenupp

Ja Robban. Synd att inte fler söker sig ut till Sätra brunn. Många skulle behöva ett par pass på Sala racing park med SMC inströktörer på plats.
Mats

SGM
2012-07-23, 17:48
Det lär bli kanon, sägs att Mazze här skall vara med och jobba som instruktör - bara en sådan sak!

Jag har bokat bra väder, ses där!

/J

P.S. Fiket är alltid igång på SRP, så ta med en fikapeng!

mazze
2012-07-23, 20:58
Det lär bli kanon, sägs att Mazze här skall vara med och jobba som instruktör - bara en sådan sak!

/J

Japp. Lugn grupp blir bra. Fint väder vore trevligt:tummenupp

HrHptm
2012-07-24, 10:37

/J

Och när blir jag o Kimelliz inbjudna då? ;-)

Ricken
2012-07-24, 10:56
O jag då?...

Carnivore
2012-07-24, 13:08
Inbjudna... tss tss... Primadonnor! ;)

Hade gärna åkt dit men sitter i bilen påväg till Gelleråsen då.

mazze
2012-07-24, 13:42
Och när blir jag o Kimelliz inbjudna då? ;-)

Trodde det tydligt framgått att eran inbjudan är en så kallad stående inbjudan:-)

SGM
2012-07-24, 14:26
Rocknrollfolk som ni är alltid inbjudna (men beroende på resursfronten och hur långväga ni är lär det föranledas av en diskussion runt reseräkning).

Även dansbandsmjukisar som Ricken är välkomna! xD

Ricken
2012-07-24, 20:19
Inbjudna... tss tss... Primadonnor! ;)

Hade gärna åkt dit men sitter i bilen påväg till Gelleråsen då.

Jag hade gärna åkt på gåsen, men jag avbokade det i början på sommaren, o nu flyttar jag ner till veckan så då har jag ju bara 5 min körning dit (eller vad det nu tar). ;)

Men men, ja ee inte bitter.

Ricken
2012-07-24, 20:19
Rocknrollfolk som ni är alltid inbjudna (men beroende på resursfronten och hur långväga ni är lär det föranledas av en diskussion runt reseräkning).

Även dansbandsmjukisar som Ricken är välkomna! xD

Kramiz!!

mazze
2012-07-25, 06:47
Jag hade gärna åkt på gåsen, men jag avbokade det i början på sommaren, o nu flyttar jag ner till veckan så då har jag ju bara 5 min körning dit (eller vad det nu tar). ;)

Men men, ja ee inte bitter.

Du verkar vara en klok människa Ricken flyttar till Sala:)

SGM
2012-07-29, 20:46
Så var det dags för ännu en onsdagkväll på Sala Racing Park (http://www.salaracingpark.se/)!

http://www.svmc.se/Distrikt/vastmanland/School/Fortbildning/Knix-korningar_2011/Sala_Racing_Park/Knix-i-Sala/

Jämna slantar för anmälan är *mycket* uppskattat!
Ta även med lite fikaslantar - så stöttar ni banan samtidigt som ni får något i magen och orkar med alla dessa kurvor. :crash

Sist, men faktiskt viktigast av all - kör *försiktigt* till och från banan (det finns grannar till banan som letar saker att störa sig på...).

Ses där!

/J

mazze
2012-07-30, 12:23
Ja allt verkar riggat för en trevlig kväll på Sala racing park. Vädret ser ut att bjuda på torr asfalt:tummenupp

mazze
2012-07-30, 13:10
Här kommer prognosen4887

mazze
2012-08-01, 07:12
Radio Västmanland bekräftade nu på morgonen att chansen för väder och torr asfalt i dag på eftermiddagen onsdagen den 1/8 är stora.:victorious:

SGM
2012-08-01, 21:29
Jag vill bara tacka er alla för ännu en trevlig kväll på Sala Racing Park - resurser som deltagare.

/Jerry

Sent from my iPad using Tapatalk HD

mazze
2012-08-02, 06:57
Jag vill bara tacka er alla för ännu en trevlig kväll på Sala Racing Park - resurser som deltagare.

/Jerry

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tack själv Jerry, bra spakat:tummenupp