handdator

Visa fullständig version : Sommar hälsning ..... Med funderingar.

Mr_Hayabusa
2012-07-11, 21:56
Tjo på er nu är vi inne mitt i sommaren.

-Hur har ni det där ute , knuttar ,spättor & bikers... ?

Själv har jag avverkat en massa kursdagar runt om i hela Sverige.

Det har medfört nya trevliga bekantskaper med både kursledare & kursdeltagare från norr till söder.
Från väster till öster....

Att vara med i gemenskapen SMC är väldigt trevligt & lärorikt.

Funderar lite på vad vi ska göra under sensommaren & hösten 2012.

Är det någon som har några förslag på aktiviteter eller utbildningar?
Eller utbildning med påföljande upplevelserunda med gemensam grillning eller dyl?

Skriv & tyck till ta möjligheten att påverka vad vi skulle kunna tänkas göra för er som medlemmar.

zettan
2012-07-13, 10:41
Tjena Mats!
Jag vet inte hur många gånger ni efterlyst önskemål och fått väldigt få svar, eller inga alls. Efter att ha varit Capo i Ducceklubben sud-est (norra Skåne, Blekinge, Småland upp till Växjö/Kalmar) under några år känner jag igen situationen.
Min erfarenhet är att det är bättre att strunta i att fråga efter önskemål och arrangera det man själv vill och de som följer med gör det.

När det gäller mc-körningen i sommar har jag tyvärr bara fått 2 dagar på banan. Anderstorp med Fiver ösregnade bort, Anderstorp med Smc-väst sket sig eftersom gaffeln sa upp sig. Nu är den fixad och "Petjo" har hjälpt mig med hojens inställningar. Körde på Knutstorp med sydskånes emse igår och det gick kanon! Låg mellan 1.08 - 1.10 i "trafik" utan att testa gränserna, men det var inte heller fjuttiga 75% :wink:.
Funderar på att köpa en billig offroad eller äldre hoj så jag slipper cykla till kiosken.