handdator

Visa fullständig version : BKK Steg 1 30 april på Kinnekulle ring.

Skipper
2007-05-02, 13:01
Stort tack för en kanon dag, vi hade en lite kylig tur hem på kvällen men anmälde oss direkt till steg 2 i Falkenberg.:)

MVH
Kim & Catrine

Roybar
2007-05-02, 14:32
Instämmer med föregående inlägg - dagen var på alla sätt, service, mat, instruktörerna, vädret .... perfekt. Var helt slut när jag kom hem 2 tim. senare i Landvetter.
Roy

Avarage
2007-05-02, 15:39
Kul att vi kunde göra en bra dag för er!

Även vi instruktörer tyckte dagen var lyckad, ni var många duktiga deltagare som kämpade väl med "våra" övningar!

Mvh!
// Niklas

OH-
2007-05-02, 20:29
Och i ett närliggande ämne:

TACK BKK-gänget och Niklas för en trevlig "dagen efter"!

Eftersom vi är så idéella allihop så får vi ju inte några pengar men det finns sånt som en flaggvakt och parkerinsplatsinstruktör uppskattar mer.

Jag undanber mig öknamnet rundningsmärke - omkörningstränare om jag får be!

ezzo
2007-05-02, 20:47
Lyfter stort på hatten och bugar till alla deltagare som gjorde detta till en toppendag för oss instruktörer.
Kan säga att vi såg många förbättra sig själv under dagen... Bara att forsätta träna på och låta saker och ting sjunka in.

Tackar även arrangörer för tillfället att vara med på dels kursdagen dels vår vidarautbildning.....
Toppendag.. Samt mycket nytt folk som man fick lära känna..

Hoppas jag får möjlighet att bjuda tillbaka.

// Ezzo

kranis me Er6-an
2007-05-02, 21:37
Jag vill tacka alla som möjliggjorde att få en sådan lärorik dag. Ett mkt lyckat arrangemang ,ser nu fram emot att praktisera de nya tipsen. Ha en go sommar o se till att bägge svarta är neråt mest hela tiden.:) Ulf.

Thundercat
2007-05-03, 20:26
Jag vill också falla in i hyllningskören. Den 1 maj var dagen som jag började lära känna min nya cykel. Lärde mig även en massa andra nyttiga saker och hade riktigt brutalroligt på kuppen.
Det är ett fruktansvärt glatt, motiverat, lättsamt och kunnigt gäng man lärt känna de senaste dagarna på Kinnekulle.
All heder och beröm för två toktrevliga dagar. Nu skall man bara förvalta och vidareutveckla allt man lärt sig, så man kan bli riktigt snabb och stabil.

BeBe
2007-05-03, 21:07
Ett tack även i denna tråden!

Helt klart värt att köra från Skåne (även om vi kör vänstervarv på en bana)... Mycket bra arrangemang o glatt o trevligt humör på folket. Men varför dessa varningar om att ha extra bromsbelägg med sig? Vi använde ju inte bromsarna :rolleyes:

Hoppas vi ses i Falkenberg den 16/6! :D

Avarage
2007-05-04, 09:19
Ett tack även i denna tråden!
Helt klart värt att köra från Skåne (även om vi kör vänstervarv på en bana)... Mycket bra arrangemang o glatt o trevligt humör på folket.

Tackar och bugar!

Men varför dessa varningar om att ha extra bromsbelägg med sig? Vi använde ju inte bromsarna :rolleyes:

Beroende på vilken grupp man kör i, dvs. erfarenhet/tempo, är behovet större eller mindre. Och visst vore det väl tråkigt att behöva avbryta dagen bara för att man inte har tillräckligt med marginal på sin utrustning!?

Hoppas vi ses i Falkenberg den 16/6! :D

Självklart! :D

Mvh!
// Niklas

wimaba
2007-05-04, 20:47
Jag är imponerad av instruktörerna jätte duktiga och verkligen lyxigt att få vara 4 stycken på 1 instruktör jag lärde mig mycket och känner mig mycket säkrare som mc-förare. En kanondag vi hade tur med vädret också även om hemresan blev något kylig. :D
Köpte CD skivan med bilder enbart på mig själv hade varit kul att få några bilder där fler är med...
:cool:

Avarage
2007-05-04, 21:18
Köpte CD skivan med bilder enbart på mig själv hade varit kul att få några bilder där fler är med...
:cool:

Kul att du gillade vad vi arrangerade! Det värmer att få höra lite positiv kritik efter hårt slit!

Vad gäller extra bilde rpå "polarna" kan jag dock förstå konceptet med att lämna med bilder just på bara den som köper. Några allmänna kort kanske dock finns som Dan kan skicka (vad vet jag). Du kan ju alltid fråga honom via hans mail: dan.ljung@tradet.nu.

Mvh!
// Niklas